Populært innlegg Artorp Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 "soldier crop illusion" ga dette: 10 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 "soldier crop illusion" ga dette: And this is funny because? Obligatorisk bilde: 7 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare. Om du ikke ser det, eller ikke synes det er morsomt er det ditt problem, SnittLeif.. 3 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Le rage comics~ Endret 28. mars 2011 av Narsissisten 9 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tattoo fail Originaliteten i Hollywood Life sucks 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg -Léon- Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 Paper slår IKKE stein ;P True story ^^ 15 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 En saks vil jo ikke magisk kunne klippe et papir heller, samme med stein. Den kan ikke magisk ødelegge en saks. 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 en post uten bilde er flyttet i det sorte hullet til forumet. Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med rapporterings-knappen og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Populært innlegg svelemoe Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slitenkæll Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare. Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt. Way to go bro 16 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Den siste der var ganske stygg, men veldig awesome! 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare. Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt. Way to go bro Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig? Et jeg nettopp lagde selv: Endret 28. mars 2011 av Narsissisten 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg -Léon- Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Rask tillegg bildet ;P Endret 28. mars 2011 av -Léon- 11 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare. Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt. Way to go bro Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig? Et jeg nettopp lagde selv: *Snip* gtfo.jpg 3 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare. Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt. Way to go bro Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig? Et jeg nettopp lagde selv: *Snip* gtfo.jpg Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk... Endret 28. mars 2011 av Narsissisten 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg