Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.3 *Ingen post uten bilde!*

hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en post uten bilde er flyttet i det sorte hullet til forumet.

Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med rapporterings-knappen og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend".

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare.

Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt.

Way to go bro :roll:

obKSE.jpg

Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig?

Et jeg nettopp lagde selv:

fzc1vs.jpg

Endret av Narsissisten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt.

obKSE.jpg

Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig?

*Snip*

gtfo.jpg ;)

O9uF1.png

• Liker 3
Lenke til kommentar

obKSE.jpg

*Snip*

gtfo.jpg ;)

O9uF1.png

Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk...

2dhejy1.png

Endret av Narsissisten
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...