Populært innlegg handerrre Skrevet 9. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. februar 2011 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 10. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Elsker disse bildene her ; Edit: fant ett til Endret 10. februar 2011 av handerrre 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Reeve Skrevet 10. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Haha, takk for de handherre! Første gang jeg har sett de og har ikke ledd så mye på lenge! Og det som startet det hele: Last month, Fox News host Bill O'Reilly stepped into instant Internet infamy when, in a debate with American Atheists president David Silverman, O'Reilly attempted to prove the existence of God by citing the mystery of the tides: "I'll tell you why [religion is] not a scam, in my opinion. Tide goes in, tide goes out. Never a miscommunication. You can't explain that. You can't explain why the tide goes in." Only one problem: There's this thing called the Moon which might have a little to do with tides. Endret 10. februar 2011 av Zeke 16 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Haha, kristne er så dumme at det er ikke mulig :!: Obligatorisk bilde (selvlagd er vellagd): Endret 10. februar 2011 av TM B 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg SML Skrevet 10. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2011 10 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Haha, takk for de Jonas! Første gang jeg har sett de og har ikke ledd så mye på lenge! Og det som startet det hele: Last month, Fox News host Bill O’Reilly stepped into instant Internet infamy when, in a debate with American Atheists president David Silverman, O’Reilly attempted to prove the existence of God by citing the mystery of the tides: “I’ll tell you why [religion is] not a scam, in my opinion. Tide goes in, tide goes out. Never a miscommunication. You can’t explain that. You can’t explain why the tide goes in.” Only one problem: There’s this thing called the Moon which might have a little to do with tides. Måtte søke det opp selv, men det er artig! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dotten Skrevet 10. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har seriøst vanskelig for å puste her... 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 10. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) NSFW Endret 10. februar 2011 av handerrre 15 Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Bil i grøfta Det der har jeg klart. Med postbilen da jeg jobba i posten. Var nummeret før jeg velta. Blei redda av en høy brøytekant. Lenke til kommentar
Populært innlegg D_czipher606 Skrevet 11. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2011 Hva er dealen med han "cant explain that" duden?! 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg