Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.3 *Ingen post uten bilde!*

hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bruker fikk 5 plusser for å reposte Bill Gates-oppslaget tross moderators og forumbestefars notiser om å la det være. Jeg håper det var verd konsekvensen... :hmm:

Som jeg har sagt før: Hvis dere føler at dere trenger en ferie fra forumet så er det bare å spørre pent, på PM, epost eller i kategorien for brukerhenvendelser. Så ordner vi en utestengelse for dere. Dere behøver ikke bryte reglene for å få det...

Geir :)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Kan noen linke til Bill Gates-oppslaget for å lette på nysgjerrigheten min?

Det er postet på forrige side: Link. Det er ikke noe galt med bildet, men noen brukere synes det var morsomt å reposte det med ørten levler av sitater av forrige post med samme bildet.

Skjønner ikke hvorfor posten min ble slettet. Jeg lurte oppriktig på hvilket bilde som ble repostet. Jeg hadde forventet at noen kom til å svare "Bildet med bla bla bla". Det er vel ikke min skyld at en idiot synes den beste måten å svare på var å poste det samme bildet 10 ganger, eller whatever.

Posten din ble slettet for at den ikke skulle friste flere brukere til å gå i fella. Spørsmålet var det ellers ikke noe galt med. Jeg har oppdatert sletteposten med henvisning til hvilket bildet det er, og det er som sagt alt postet før idag. Det var ikke noe galt med bildet, bare at noen begynte å spamme tråden med sitatpyramider av bildet. En lek som visstnok er morsomt på enkelte andre nettsteder, men ikke her.

Geir :)

Lenke til kommentar

Bare sånn at jeg får forsvart meg litt, bestefar, så var min første pyramide et forsøk på å vise hverandre realiteten over hvor teite vi var som posta bildet så ofte. Jeg posta ved en feiltagelse, så ikke at bildet var blitt posta før, så kom en bruker til. Da tenkte jeg at jeg skulle få en stopp på det, ved å overdrive. Da brøt kakestykket løs, kan man si..

Så jeg tenkte ikke å starte en lek, jeg tenkte å stoppe reposting. Beklager hvis det var min skyld at "leken" startet, det var ikke med vilje. Nå har du/ dere hørt min side av saken ;)

mat.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...