Rata101 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Repostene kommer stadig tettere i denne tråden ser jeg Lenke til kommentar
Populært innlegg svelemoe Skrevet 29. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2011 Spoiler pga langt bilde. 31 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er det VM i repost i dag? 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Justin Bieber approves Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Neste repost av bildet får kvelden fri 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Forumbestefar er i godlune idag, og har slettet alle repostene av Bill Gates-oppslaget uten ytterligere konsekvenser. Men ikke frist skjebnen... Geir Edit: Konkretiserte litt. Enkelte tok ikke hintet. Endret 29. januar 2011 av tom waits for alice Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Haha, måtte le litt av all repostingen her 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 29. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Tusen takk for tipset! Skal lage den giga etterpå Lagde du den på minecraft? Genialt Putin: Endret 29. januar 2011 av handerrre 11 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 En bruker fikk 5 plusser for å reposte Bill Gates-oppslaget tross moderators og forumbestefars notiser om å la det være. Jeg håper det var verd konsekvensen... Som jeg har sagt før: Hvis dere føler at dere trenger en ferie fra forumet så er det bare å spørre pent, på PM, epost eller i kategorien for brukerhenvendelser. Så ordner vi en utestengelse for dere. Dere behøver ikke bryte reglene for å få det... Geir 6 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kan noen linke til Bill Gates-oppslaget for å lette på nysgjerrigheten min? pic related, 0 get Lenke til kommentar
Populært innlegg svelemoe Skrevet 29. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2011 20 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor posten min ble slettet. Jeg lurte oppriktig på hvilket bilde som ble repostet. Jeg hadde forventet at noen kom til å svare "Bildet med bla bla bla". Det er vel ikke min skyld at en idiot synes den beste måten å svare på var å poste det samme bildet 10 ganger, eller whatever. 5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kan noen linke til Bill Gates-oppslaget for å lette på nysgjerrigheten min? Det er postet på forrige side: Link. Det er ikke noe galt med bildet, men noen brukere synes det var morsomt å reposte det med ørten levler av sitater av forrige post med samme bildet. Skjønner ikke hvorfor posten min ble slettet. Jeg lurte oppriktig på hvilket bilde som ble repostet. Jeg hadde forventet at noen kom til å svare "Bildet med bla bla bla". Det er vel ikke min skyld at en idiot synes den beste måten å svare på var å poste det samme bildet 10 ganger, eller whatever. Posten din ble slettet for at den ikke skulle friste flere brukere til å gå i fella. Spørsmålet var det ellers ikke noe galt med. Jeg har oppdatert sletteposten med henvisning til hvilket bildet det er, og det er som sagt alt postet før idag. Det var ikke noe galt med bildet, bare at noen begynte å spamme tråden med sitatpyramider av bildet. En lek som visstnok er morsomt på enkelte andre nettsteder, men ikke her. Geir Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Bare sånn at jeg får forsvart meg litt, bestefar, så var min første pyramide et forsøk på å vise hverandre realiteten over hvor teite vi var som posta bildet så ofte. Jeg posta ved en feiltagelse, så ikke at bildet var blitt posta før, så kom en bruker til. Da tenkte jeg at jeg skulle få en stopp på det, ved å overdrive. Da brøt kakestykket løs, kan man si.. Så jeg tenkte ikke å starte en lek, jeg tenkte å stoppe reposting. Beklager hvis det var min skyld at "leken" startet, det var ikke med vilje. Nå har du/ dere hørt min side av saken 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Koselig overskrift 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Frædrik Skrevet 29. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Dette er historien om Every snowy morning. Begynte med at en fyr la ut et bilde på reddit. Dette tok da en og lagde en [FIXED] versjon av. Som en så bygget på å lagde en [FIXED][FIXED] versjon av. Sånn går det nå i evig stund.. [FIXED] [FIXED][FIXED] : [FIXED]x3: Final final (Credit - DovK): Final final FINAL (Credit - DovK) [Fixed] : Endret 30. januar 2011 av Frædrik 31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg