MadSilence Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Så litt på YouTube her og begynte å minnes alle de gamle gode seriene! Ducktales,ovide, Swat Kats, darkwing duck etc. Noen her som husker en film/serie om noen dyr som jeg tror oppholdt seg i ett slott og dro ut i biler for å redde noen eller noe!?? Husker de hadde utrolig dårlige dataish stemmer noen av de og ^^ haha. Noen som husker noe lignende dette? takker!!!!! Endret 20. oktober 2011 av MadSilence Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sjekk ut Bompibjørnene (evt. Gummibears på engelsk) Lenke til kommentar
MadSilence Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Nei:) er en helt spesiell serie/film jeg tenker på! de kjører rundt i noe gokart ish biler etter det jeg husker! Så drar de ut på oppdrag osv:D Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er det biker mice from mars? Lenke til kommentar
MadSilence Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei og nei:) Hehe de kjører biler/jeeps liksom:) og husker en av karakterene hadde en sykt dårlig dataaktig stemme! Og mener de fikk oppdrag og rykket ut fra ett slott Liksom:) ehehe Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kjenner du igjen roboten ? http://youtu.be/WYr3Z_h3n-U Lenke til kommentar
MadSilence Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Ikke carebears! Kjører de bil kanskje? haha:D Lenke til kommentar
MadSilence Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 HAHA! Takket være google og deg Jason fant jeg det!!! På norsk er det Jungelpatruljen:D Noen som har noe video eller noe om denne? Se her: Lenke til kommentar
MadSilence Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 jo det er jungle tales på engelsk=) Men finner ikke en dritt!! Noen som har noen tips eller vet om n oen episoder?=)=) finner bare den indiske 3d dritten med samme navn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå