tomsi42 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 No Tug Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jepp, dette liker jeg. Enkel og flott symbolikk med strikse linjer. Bra Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du har godt øye for slike detaljer, og du klarer å formidle det på en fin måte. Vanskelig å sette ord på hva jeg føler her. Men jeg liker det minimalistiske, strenge uttrykket. Et bilde jeg kan se for meg på veggen i en moderne, minimalistisk innredet stue (slik som min) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Et herlig bilde. Liker enkeltheten, fargene, luka med skrift. Veldig flott i mine øyne. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Enkelt og bra av en skarp iakttagelse. Likte dette rene fargesterke uttrykket! Bra eksponert er det også! Finner ikke noe å bemerke ellers. Liker!!!!! (hadde du godtatt karakter så hadde det blitt en skikkelig god en, av det slaget jeg sjelden gir....)... PS! En R i midten og en H bak t'en så hadde det blitt "morsomt" i tillegg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Takk for kommentarene. Må innrømme at dette er en type motiv som jeg liker å fange. Til smort1, så er det bare en ting å si - det er kun uker til skisesongen begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg