Krismeko Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Frost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Utbrent i sola men ett flott komponert bilde med fine detaljer Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Litt synd med den utbrendte sola. Men jeg vet at det er litt av en utfordring å unngå det. Min erfaring er at den eneste måten mann kan "redde" dette på, er ved å klone, klippe og lime i Photoshop. Så sett bort fra dette med sola, så synes jeg alt stemmer i dette bildet Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg lurer på om du kan jukse til sola litt i etterbehandling..., for utenom den, var dette et flott bilde. Litt mye å sette fokus på (fremstår som ørlite rotete pga mye tekstur i bildet), men elsker fargetonene og stemningen. :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bra komp og fint uttrykk av frosten. Her ser det bitkaldt ut ja! LIkte vel den kalde fargetemperaturen best her! 4'er! Bortsett fra noe utbrent sol så var dette bra! God 4'er . Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Utbrent i sola men ett flott komponert bilde med fine detaljer Takk:) Litt synd med den utbrendte sola. Men jeg vet at det er litt av en utfordring å unngå det. Min erfaring er at den eneste måten mann kan "redde" dette på, er ved å klone, klippe og lime i Photoshop. Så sett bort fra dette med sola, så synes jeg alt stemmer i dette bildet Hei. Ja, jeg sliter med denne sola... spørs om jeg må gå til innkjøp av Photoshop:) Jeg lurer på om du kan jukse til sola litt i etterbehandling..., for utenom den, var dette et flott bilde. Litt mye å sette fokus på (fremstår som ørlite rotete pga mye tekstur i bildet), men elsker fargetonene og stemningen. :-) Takk for din kommentar:) Bra komp og fint uttrykk av frosten. Her ser det bitkaldt ut ja! LIkte vel den kalde fargetemperaturen best her! 4'er! Bortsett fra noe utbrent sol så var dette bra! God 4'er . Hei. Takk for kommentar:) Det var ikke så veldig kaldt den dagen, faktisk bare -2. Og sola sliter jeg med ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg