siDDis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Eg betalte ca 1600kr i sjøfrakt. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Takker. Greit å vite. Hentet du pakken i Halden? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nei, den blir sendt med bring, det kosta ca 600kr Lenke til kommentar
asicman Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Er det noen som vet om Norco Rack Kabinetter selges i Norge? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nei, og det er ingen som vil ta dei inn då dei har skikkeleg laber kvalitet. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Hva er det som er så dårlig? Har ikke hørt om dem før jeg tilfeldigvis kom over noen brukte til salgs på nettet. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det er veldig mykje klaging over at kontakter er dårleg festa. Mange har positiv erfaring, men når garantiordninga er så dårlege når ein kjøper over internett, så er det etter min meining meir verdi i å heller handle supermicro kabinetter. Om Norco hadde hatt betre kvalitet så hadde eg starta import og solgt dei her. Men den norske forbrukarkjøpslova gjer at det ikkje blir lønnsamt om 2 av 10 Norco kabinetter skulle ha ein mangel. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Det er veldig mykje klaging over at kontakter er dårleg festa. Takk for tipset. Dårlige kontakter kan være uheldig spesielt hvis det blir utsatt for litt vibrasjoner. Ser at jeg kan få et brukbart supermicro kabinett for ca. $200 på ebay osv. men med frakt så kommer dette fort opp i 2000-3000 kr. Da så ett nytt Norco kabinett straks litt attraktivt ut. Men hvis de er av dårlig kvalitet og ikke selges i Norge så er det et dårlig alternativ. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dustin solgte dei i ein liten periode, men dei slutta grunna altfor mange feil. Frakt blir ikkje så ille med Jetcarrier. Eit anna alternativ er å ta eit kabinett med 9 stykker 5,25 bays og putte inn 3 stykk sånne http://www.ebay.com/itm/ICY-DOCK-4-3-Full-Metal-4-x-3-5-SATA-Hard-Drive-Backplane-Hot-Swap-Enclosure-/180742149141?pt=PCC_Drives_Storage_Internal&hash=item2a15125415 Lenke til kommentar
asicman Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Jeg bruker slike i dagens server, riktignok i fra en annen produsent. 3 slike kan mange ganger koste det samme som en entegrert variant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå