Stevenbe Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er desperat her.. Har ikke mye å rutte med så leter etter billigste måten å reise til Ås med. Tenkte ta Horten - Moss - Lokaltog til Ås. Noen som vet prisene for en enkel person/student med bastø fosen altså ruta Horten - Moss? Andre enklere/billigere måter å komme seg til Ås på? Skal i bursdag 22-10-2011 Setter stor pris på alle svar! // Stevenbe Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 sykla skulle jag vilja påstå är billigast =) men annars är det väll buss skulle jag gissa Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Trådstarter er sikkert i Ås allerede. Men han kunne funnet t priser med Bastøy Fosen fergen ved å gå på hjememsiden deres: http://www.basto-fosen.no/article.php?id=172 (Voksen: 30 kr). Tilsvarende for NSB. Også de har sider med takstinfo. Enkelte ganger er det lurere å bare ta et søk på google enn å spørre her. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Trådstarter er sikkert i Ås allerede. Men han kunne funnet t priser med Bastøy Fosen fergen ved å gå på hjememsiden deres: http://www.basto-fosen.no/article.php?id=172 (Voksen: 30 kr). Tilsvarende for NSB. Også de har sider med takstinfo. Enkelte ganger er det lurere å bare ta et søk på google enn å spørre her. Søkte i over 1 time den dagen jeg skulle til Ås. Fant ingen muligheter så tok sjansen for å få rask respons her. Det jeg fant ut var at man ikke trenger å "betale" for lokaltoget fra Moss til Ås sentrum. Bussen fra Ås Sentrum til f.eks. Ås Universitet kostet 28,- Bastø-fosen: 30,- Lokaltoget: eventuelt gratis/eller betale 147,- Buss: 28,- Men, jeg takker for svar ofc :- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå