medlem-208700 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg og en kompiss tapte et veddemål å skal bo i en skog i 4 dager langt borte fra folk.. Vi har låv å ha med oss 4 ting vær og mat og drikke er ikke lov. HVA SKAL VI SPISE?! Og Hvilke 4 ting burde jeg velge? Kniv... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har disse 4 tingene lov til å være mat? Hvis ikke blir det nok lite å spise. Dere dør ikke, men det blir heller ikke noe gøy. Ta med en skikkelig kniv og noe tau, så kan dere lage dere et fint sted å bo. Kle på dere så mye dere klarer. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dere tar med 1 øks, 1 telt, 2 soveposer, 1 stooor pakke med fyrstikker, 1 stekepanne, 2 kopper. Dere bruker øksen som en kniv også. Dere lever på sopp, bær, det dere finner. Dere burde stoppe med ett vann så har dere drikke. Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Disse 4 kunne ikke være mat nei.. Går ikke ann å fange noe dyr da? kanin, mus... ? Jeg kan ikke leve på sopp og bær i 4 dager.. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 bare og bo nærme et vann og fiske det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kan ikke leve på sopp og bær i 4 dager.. Du kan leve på regnvann i 4 dager. Come on. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Du kan i hvertfall leve fire dager på fisk og ta med noe til å lage bål med. Og forresten: hvis du ikke kan særlig mye om sopp, værsåsnill og hold deg unna!! Endret 21. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Sopp har uansett veldig lite næring. En overlevelsesekspert på TV sa at sopp ikke var vits i å ta sjansen på. Den marginale næringen veier ikke opp for risikoen for at den er giftig. Endret 21. oktober 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvordan fanger man kaning og lignende da? Går ikke det ann, lovlig? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 4 dager er ingenting. Blir nok svultne, men det er ikke så lenge at det er noen fare. Finner man noen bær er nok å leve på. Dessuten er der vel surblokker og jordnøtter kanskje. Fiskesaker er en selfølge ja, om det er noe sted å fiske og hvor det er fisk å få da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå