jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Denne feilmeldingen dukker opp til stadighet for tiden: Systemet avsluttes, lagre alt bla bla bla Tid igjen til avslutning: xx.xx.xx Avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET/SYSTEM Melding: Windows må starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call [RPC] avsluttet unormalt Hva er dette!? Lenke til kommentar
jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Nå oppstår problemet hele tiden, hjelp! Såvidt jeg rekker å starte opp IE og poste. Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har får det samme. Når jeg spiller surfer og annet. Har fått det 10 ganger di siste timen. Det har bare skjedd i dag. Først får jeg en boks der det står noe om en feil. Generic host process for Win32 Services er navnet på den. Så kan jeg bare trykke ok på den. Og da kommer en ny rute opp, der jeg får 60 sec til og avslutte og lagre ting jeg holder på. Ganske iriterende. Hva er det som er feil? Er det virus, prøver og scanne hden. Men pcen klikker så ofte Lenke til kommentar
letmein Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det er nok antageligvis noen linux folk som har det morro.. Dette skjedde MANGE ganger på Tg03. Man kan avslutte denne avslutningsprosessen med å skrive "cmd /k shutdown -a" i Kjør menyen. Så slipper man jaffal å restarte.. Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 bør jeg få meg firewall da eller ? Lenke til kommentar
jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Argh! Fryktelig irriterende. Ser for meg en totalt formatering Heeeelp! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 løp inn på www.windowsupdate.com å installer de kritiske oppdateringene, er ikke helt sikker på om det hjelper, men det er uansett lurt å installere de. Lenke til kommentar
jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Rekker ikke det før den rebooter. Generic host process for Win32 Services kommer hos meg også nå! Tragisk. Ingenting fungerer. bare såvidt jeg rekker å poste her. Holder ut ca 2. min så er det blackout. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hmm.. det samme skjer med meg også. Sinnsykt irriterende! Jeg skrev den kommandoen du nevnte, men da begynte alt å gå treigt osv. jeg laster nå ned Anti-Trojan 5.5. Håper det hjelper... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Bruk 2 minutter på å laste ned ZoneAlarm, så de neste 2 minuttene på å innstalere den. Det vil forhåpentligvis hjelpe. Lenke til kommentar
jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Nå er det pluttselig ingen problemer lengre! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 etter du installerte zone alarm? har gjort det, og nå holder jeg på med windows update, så etter det trenger jeg forhåpentligvis ikke zone alarm lengre! Lenke til kommentar
jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Jeg gjorde absolutt ingenting! Den slo seg av som vanlig, men da jeg slo på igjen var alt tilbake til normalt!! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 kanskje linux folka har nettsex med hverandre akkurat nå.. det skjer sikkert igjen.. men denne gangen skal jeg være forberedt. go windows update! Lenke til kommentar
jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Doh! Kom selvfølgelig tilbake Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg installerte det firewall programmet, så reboota jeg, gikk på www.windowsupdate.com og lasted ned alt der. etter det kunne jeg skru av firewall programmet. og alt funker:D Lenke til kommentar
jonasss3 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Helt kaos her. Får ikke lastet ned eller installert noe i det hele tatt før den rebooter. Lenke til kommentar
froebe Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Les om dette på SweClockers: http://www.sweclockers.com/ Lenke til kommentar
e_jay15 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Dette ligner på en orm dette fant jeg hos Symantec: http://securityresponse.symantec.com/avcen...aster.worm.html Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jonas, bruk den kommandoen som skrur av avslutningen når den evt. dukker opp. så laster du ned den Zone Alarm saken (funker det ikke å trykke på liken så skriv inn adressa manuelt i et annet vindu). Installer programmet, og konfigurer etc. til det er klar til å kjøres. Restart så maskinen, den er nå trygg. Gå så inn på www.windowsupdate.com og last ned alt der. Den skal nå funke fint uten å måtte bruke Zone Alarm:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg