Dotten Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Serien med Kelsey Grammer kan beskrives som en cocktail av elementer fra The Wire, Sopranos, Boardwalk Empire og Breaking Bad. Serien har mottatt god kritikk og er alt fornyet for en andre sesong. Med det, se i vei og diskuter serien! 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sett første episode, og må si det var en ganske mørk serie. Føler skikkelig hat mot urettferdighet i verden Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Enig, den var ikke noen lykkespreder akkurat. Har nå gitt min anmeldelse, og må si jeg ble veldig fornøyd. Litt mer usikker på hva fremtiden vil bringe, men jeg håper den finner en kurs som gjør det til en artig ferd Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Episode 2 var herlig, men også dypt skremmende på et menneskelig nivå. Dette er virkelig en historie om en mann og hans sykdom, noe vi alle enten vil oppleve direkte eller som pårørende. Det er litt "guffent". Grammer var helt rå i episode 2. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har hittil bare sett den første episoden, men etter det jeg så der er det utvilsomt noe jeg kommer til å følge videre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Sliter fremdeles veldig med birollene, ingen av dem som fenger meg. Selv ikke Martin Donovan som jeg har likt i hans tidligere roller jeg har sett. Nesten så jeg spolte over scenene uten Mr. Kane, gjorde det med datteren hans som jeg ikke klarer på serien. Endret 1. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Så de to første nå. Ser definitivt potensialet i det. Grammer er helt rå, men er spent på hvordan det skal utvikle seg med datteren, som kanskje er det jeg liker minst så langt. Jeg er også enig med deg, når det gjelder birollene, Mahavishnu. Jeg synes de spiller godt, men det er ingenting som gjør at jeg får lyst til "bli kjent" med karakterne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Likte datter-historien bedre etter episode 2. Den viser et ganske spesielt far/datter-forhold og som far selv, fikk jeg ondt av hvordan Kane-foreldrene "mimret" om hvorfor de "kuttet båndene". Det er brutalt, men også ganske virkelig. Serien tar med det også tak i en sårbar tematikk som flere foreldre til narkomane (og eks-narkomane) har gått gjennom. Kjenner selv en mor og en far som har måtte hanske med lignende. De er skilt nå, hvor en har kuttet båndene til sin narkomane og voksne sønn, mens den andre prøver å hjelpe. Uansett hva de velger er det ufattelig tøft for begge. Syntes Boss er flinkt til å fange opp slikt, selv om motivasjonen til herr og fru Kane virker å være av en helt annen årsak. Ellers, serien er utrolig flinkt til å fortelle ting som ikke blir sagt rett ut. Mye mellom linjene og mye som fortelles med blikk og ansiktsuttrykk Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 På tide å vekke denne tråden. Sesong 2 er ikke langt unna http://www.tvfanatic.com/videos/boss-season-2-trailer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå