Pål Norvoll Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vitenskapsbygget i Kautokeino Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Gratulere med nytt kamera. Fin skarphet, men kan virke som det er litt for mye av blått innslag. Ser på steinen til venstre, og vinduene. Stilig arkitektur Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Takk! Enig i at det er noe blått, men tok nå bare et "snapshot" på vei hjem. Ville bare gi et første inntrykk av kameraet, forhåpentligvis presenterer jeg betydelig bedre bilder når jeg får lært meg mer å bruke kameraet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Grattis med kameraet! Greit foto av bygget. Noe merkelige fargetoner kanskje....! Ser fram til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Grattis med kameraet! Greit foto av bygget. Noe merkelige fargetoner kanskje....! Ser fram til fortsettelsen! Ja, fargene var helt jæ.... Men det skyldes meg, og ikke kameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg