Dr. Brodsky Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg skal snart bli far, og tenkte at det ville være fint å filme denne ungen litt når hun kommer ut. Jeg har ikke peiling på dette og trenger derfor veiledning og tips. Ønsker et kamera som er noenlunde brukbart i dårlig belysning, og så mye vidvinkel som mulig. Generell bildekvalitet er selvfølgelig også viktig. Når det kommer til pris så vet jeg rett og slett ikke hva man må ut med for å få noe brukbart, så jeg velger å ikke sette noe pristak, men hovedsaklig er billigst mulig ønskelig. Kameraet skal ikke bli brukt til noe annet enn som "familiekamera". Jeg trenger ingen unødvendige funksjoner og tull. Bruker en litt sliten Mac om det har noe si. Takker for svar... Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvor mye har du å rutte med? Du kunne jo gått for en Panasonic HDC-TM700, men den koster noen bærumstiere. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 I følge prisguiden er det ingen som har dette kameraet på lager. Eneste prisen jeg fant var 10 999, noe som blir i drøyeste laget. Jeg vet som sagt ikke hvor mye man må betale for noe brukbart, men hadde sett for meg 2 000 - 5 000 kr. Over 10 000 er i hvert fall mer enn samvittigheten min tåler. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 I stedet for å lage ny tråd, slenger jeg meg på denne. Ser etter akkurat samme type kamera. Vidvinkel og under 10 laken. Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Panasonic HDC-SD90 koster 3750,- hos f.eks. Japan Photo 1080p full HD F Value F1.8(WIDE) / 3.5(TELE) 28mm vidvinkel 21X optisk zoom Optisk bildestabilisator Inngang for ekstern mikrofon 3D kompatibel med ekstra objektiv SDXC/SDHC/SD minnekort Dette regnes som det beste kameraet under 5000,- kr, vurderer å kjøpe det denne uka. http://www.panasonic.no/html/no_NO/Produkter/Videokamera/HD-videokamera/HDC-SD90/overview/6839971/index.html Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Takker for svar. Så veldig interessant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå