Remern Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvor mye ca. i prosent blir økningen i ytelse for meg hvis jeg kjøper enda et Radeon HD 6870? Jeg har også en amd phenom II 955 black ed. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 skjønner ikke helt hva det egentlig er du lurer på... Det er vanskelig å gi noen tall uten å vite i hvilke(n) applikasjon(er) du mener osv. men teoretisk sett skal cf kunne gi tett oppunder 100% høyere ytelse enn et enkelt kort. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Svaret er her. Ser ut som ca 90-130% økning i ytelse i forskjellige testene som er gjort der. (Selvfølgelig i applikasjoner som drar nytte av CF, som sies mainstream drar god nytte av CF.) Endret 21. oktober 2011 av j0achim Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Alt fra 0% til 100% forbedring. I Starcraft 2, Civ 5, WoW, og andre CPU-avhengige spill vil du se liten til ingen forbedring. I Metro 2033, Aliens vs Predator, Crysis, The Witcher 2 og lignende grafikktunge vil du se opp til 100% forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå