Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av skriver uten multifunksjon, helst med nettverk.

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger en enkel skriver som kun skal brukes til utskrift, så noe multifunksjon er unødvendig. Den skal være så liten som mulig, som er hovedgrunnen til at jeg dropper multifunkjson, og jeg vil veldig gjerne at den skal være en nettverksskriver, da den skal brukes med en laptop, og jeg vil kunne printe ut uansett hvor jeg sitter.

Er det noen som har noen forslag til en god kandidat? Har sett litt rundt omkring, og vært i noen fysiske butikker, men det virker som alle satser på multifunksjon for tiden, og da må den jo ha en stor glassplate som gjør at den blir veldig stor (har begrenset med plass til printeren).

Alle forslag mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, det er ikke så trangt, men den skal stå i en liten kontorkrok og helst være så anonym som mulig. Og når jeg ikke egentlig har bruk for scanner/kopi, så ser jeg ingen grunn til å en unødvendig stor skriver med funksjoner jeg ikke trenger.

Skrivern du linker til var veldig dyr da. Får jo multifunksjonsskrivere til 500kr, så tenkte meg noe i den prisklassen. Også trenger det ikke være fotoskriver. Skal bare brukes til dokumenter og slikt.

Men takk allikevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...