Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skadet skulder for 4 uker siden, gå til lege?

Martin-sama

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skadet skulderen min for nærmere 4 uker siden, jeg syklet i en stolpe og traff med skulderen. Dro på legevakten med en gang, de fant ikke noe på røntgen, og ba meg komme tilbake på kontroll etter noen dager.

Jeg gjorde det, og ble da satt på voltarenkur og fikk noen fysioøvelser. Ble bedt om å se det an, og så eventuelt kontakte lege hvis det ikke ble bedre. Det er nå 2,5uker siden jeg var på kontroll, og skulderen plager meg enda. (I mindre grad, men er på langt når bra)

Er ikke dette "lenge" å vente når det kommer til slike skader? Eller er det å dra til fastlegen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid smart å la fagfolk ta avgjørelsene, så kikk innom legen din du.

Jeg fikk kjeft av legen min for at jeg ikke oppsøkte ham umiddelbart etter at jeg hadde et ubetydelig lite uhell (min vurgering) med fingeren min da jeg skulle åpne ei litt gjenstridig bildør.

Nå har jeg en krokfinger. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjeft av legen min for at jeg ikke oppsøkte ham umiddelbart etter at jeg hadde et ubetydelig lite uhell (min vurgering) med fingeren min da jeg skulle åpne ei litt gjenstridig bildør.

Det er jo ikke bare negativ da, det åpner jo nye dører også.

Nå kan du f.eks være stand-in for kaptein sabeltann, og ikke minst enkelt gli inn på hviket som helst sjørøverskip. :w00t:

Lenke til kommentar

Det er jo ikke bare negativ da, det åpner jo nye dører også.

Nå kan du f.eks være stand-in for kaptein sabeltann, og ikke minst enkelt gli inn på hviket som helst sjørøverskip. :w00t:

Det er mest praktisk når jeg er ute og handler, da har jeg en krok å henge bæreposen på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...