Gå til innhold

Får ikke koblet til telenett med tele2, men har Internett?


Anbefalte innlegg

Plutselig i rundt 4 tiden i dag sluttet telefonen min å motta SMS og hadde heller ikke mulighet til å motta samtaler, jeg kunne heller ikke sende eller ringe ut.

 

Det som er spesielt er at jeg får en "X" over signalstyrke, men samtidig så er altså mobilen koblet til Internett over mobilt Internett (sånn H).

 

Jeg har prøvd å velge nett både manuelt og automatisk, men da skrur mobilen seg bare av og på etter å ha søkt en stund.

 

Har også tatt ut SIM-kortet og satt det inn igjen. Det samme med batteri, ingenting ser ut til å virke.

 

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

Mobiloperatør er tele 2, mobil: HTC Legend.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står jo at det berører SMS- og taletrafikk, ingenting om datatrafikk. "Noen kan være uberørt på visse punkter". Virker mest sannsynlig, vil jeg tro?

 

Står at det rammer datatrafikk også.

 

Men det virker sannsynlig at det er fra Tele2 sin side at det er noe galt, om ikke telefonen skulle hatt en egen antenne for datatrafikk utenom de andre og den andre plutselig er ødelagt?

 

Jeg får ta tiden til hjelp, se om det er liv i morra tidlig.

 

Greia er at jeg skal ut og reise om noen dager og om det er selve telefonen må jeg få tak i en ny før jeg drar utenlands, så jeg kan ikke vente for lenge heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...