Cuneax Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spennende taktikk fra franske Deezer. Spotify-konkurrent slippes i 100 land Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er allerede solgt! Bare det at de av prinsipp unngår USA er nok for min del! :-) 4 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bra med konkurranse Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vel, 20 kroner billigere en spotify. Kan det måle seg med det i brukervennlighet er det jo et godt alternativ ! men om man styrer unna det amerikanske markedet, da mister man mange amerikanske plateselskaper? og derav _mye_ musikk.. ? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ingenting om lisensvilkår, ingenting om kvalitet, da blir det _helt_ uvesentlig å ramse opp andre detaljer. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nei takk, holder meg til spotify. Men kjekt med litt konkurranse uansett Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det avgjørende i tillegg til innhold og kvalitet er hvor gode klientene er. 2 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Svært interessant, med tanke på at både Spotify og Wimps Android-klienter virker litt lite forseggjorte Begge deler fungerer greit, men det er alltids problemer å hanskes med. Dette gjelder spesielt batteribruk. Spotify på Android 2.x er ålreit, men ikke bedre enn på S60, hvilket jeg finner merkelig. Wimp var mer kranglete. På Honeycomb/3.x opplever jeg store problemer med tilkobling og frakoblet-modus for spillelister for begge programmer. Grenser til ubrukelig, selv om det hadde vært en "gratisprøve" for testing og utvikling. Edit: Håpet mitt er selvsagt at Spotify/Wimp tvinges til å fokusere mer på brukeropplevelsen, både "generelt" og på mobile enheter. Endret 20. oktober 2011 av AiKi Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spotify på iOS synes jeg er meget god. Selvfølgelig har den mangler ift. Win/OSX klienten men det er noe annet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det avgjørende i tillegg til innhold og kvalitet er hvor gode klientene er. Og når de sier at de har en klient for PC/Mac, lurer jeg litt på om de har noen linux-klient i det hele tatt. Merkelig hvor vanskelig det skal være å skrive Windows/Mac... Håper de kommer til Norge, vi kunne trengt en konkurrent med Spotifys brukbarhet på pc-klient, Wimps redaksjonelle innhold. og bedre mobil-apps enn dem begge. 1 Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Vel, 20 kroner billigere en spotify. Kan det måle seg med det i brukervennlighet er det jo et godt alternativ ! men om man styrer unna det amerikanske markedet, da mister man mange amerikanske plateselskaper? og derav _mye_ musikk.. ? Nei, alle plateselskapene har utgivere i andre land, og de amerikanske plateselskapene eiger som regel utgiveren i de fleste andre land også, så musikken fra amerikanske artister får vi nok uten problem. Det er jo nettopp det at de ikke lanserer i USA, som kan gjøre det lettere for dem å få tilgang på musikken i alle andre land Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Genial Taktikk! Skal definitivt prøve dette programmet hvis det kommer til Norge, har dem AC/DC og Metallica så skifter jeg nok over. Lenke til kommentar
Ripplapp Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fransk software??? Eh, neitakk... 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fransk software??? Eh, neitakk... Oj, har du allerede prøvd det kanskje? Du kan vel forklare oss andre som har lyst å prøve det hvorfor det ikke er bra, siden du tilsynelatende vet hvorfor det ikke er ønsket.. ? Det er ikke bilprodusent(er) som står bak dette programmet, skjønner du. Lenke til kommentar
Ripplapp Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fransk software??? Eh, neitakk...Oj, har du allerede prøvd det kanskje?Du kan vel forklare oss andre som har lyst å prøve det hvorfor det ikke er bra, siden du tilsynelatende vet hvorfor det ikke er ønsket.. ? :)Det er ikke bilprodusent(er) som står bak dette programmet, skjønner du. Don't trust the french... Slapp av, var en spøk. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Di som kommer med slike fanboy kommentarer, har dere prøvd Deezer, eller bare spotify? Missforstå meg rett, jeg er stor fan av spotify, men ingenting er perfekt, så jeg er alltid på utkikk etter noe bedre. Håper Deezer kommer til Norge så jeg kan prøve det ut. Men i mellomtiden så bruker jeg Spotify premium. Ps. Det at dem holder seg unna USA er ett STORT pluss iaf Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) De viktigste fordelene med Deezer: * Ingen software - Fungerer på alle OS (inkl. Linux som jeg bruker nå) gjennom nettleseren. * 320 kb/s kvalitet til samme prisen som 160 på Spotify. Endret 8. juli 2012 av Lidskjalv Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fransk software??? Eh, neitakk... Oj, har du allerede prøvd det kanskje? Du kan vel forklare oss andre som har lyst å prøve det hvorfor det ikke er bra, siden du tilsynelatende vet hvorfor det ikke er ønsket.. ? Det er ikke bilprodusent(er) som står bak dette programmet, skjønner du. Han tenker nok også i samme sjanger som Ubisoft og deres katastrofer Spesielt deres siste kallt Ghost Recon Future Soldier. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Da har jeg bestemt meg for å si opp spotify og teste ut Deezer en periode. Kommer tilbake til saken senere. En stor kaktus til spotify for å gjemme unsubscriber linken så mye at en må søke på google for å finne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå