Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei. Før spist jeg veldig mye godteri, og spist som regel aldri sunt. Nå har jeg trent regelmessig styrke i 6 måneder og har et bra kosthold. Men noen dager hvor jeg kjeder meg, liker jeg å dra til butikken og kjøpe meg noe snacks å ha med hjem. (f.eks nøtter). Noen som har noe sunne alternativer jeg kan ha med hjem som jeg kan spise som snacks? F.eks noen sunne kjeks o.l som er godt! Og ikke altfor dyrt! Mvh. Daniel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Minigulrøtter med dip. Bruk kesam eller noe i stedet for rømme. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Plommetomater eller annen type minitomat mmmm. Sunne kjeks som er gode er vanskelige å finne Skyr er godt, samme med kesam med litt saft oppi. Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sukkererter. Dødsgodt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg liker Snack a' Jack's sånne grønne, små poser. Er nok ikke direkte sunn, men bedre samvittighet enn å gomle i meg søte kjeks og/eller sjokolade. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Druer, skjære opp forskjellig frukt og ha på et fat. Eller 70% kokesjokolade på lørdagen. Er vanskelig å spise mer enn et par biter før man blir forsynt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Beef Jerkey! kjøpes på meny. dyr som faen da... Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tine yoghurt naturell/vanilje, bland gjerne frosne bær oppi. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skyr! Blandes ut med litt melk så den ikke blir så tykk. Sett wallnøtter og banan oppi Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Skyr! Blandes ut med litt melk så den ikke blir så tykk. Sett wallnøtter og banan oppi Det er kommet skyr som drikkeyoghurt nå! Foreløpig visstnok bare i jordbærsmak men den var meget god. MYE proteiner i den i forhold til eksempelvis Biola. Må dog ristes ganske mye... Endret 12. desember 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
smuts Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 cottage cheese, skyr vanilje, og hakkede mandler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå