.com Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei, Det har seg slik at jeg i juni fikk en melding fra telenor (nummer 19923) hvor det stod at sim-kortet mitt var oppdatert, og at jeg måtte restarte telefonen. Greit nok. Men hver eneste gang jeg restarter telefoen får jeg denne meldingen på nytt, med motatt dato i juni. Noen som har en fjerneste anelse om hvorfor dette skjer, og hvordan jeg eventuelt kan fikse det? Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Du kan forsøke å sette SIM-kortet i en annen mobiltelefon og bruke denne (f.eks. sms eller samtaler) i noen minutter, og se om du får den samme meldingen da. Jeg vil tippe at én mulighet kan være at det er noe som henger i systemet hos operatøren din, og det kan du forsøke å "nullstille" ved å gjøre det jeg nevnte tidligere. Om du derimot har byttet mobiltelefon i denne perioden så er det ikke noe vits i å gjøre det. Hadde du nylig byttet telefon når du fikk meldingen for første gang? Endret 22. oktober 2011 av azetlitz Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Takk, å sette simkortet inn i en annen telefon løste problemet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå