Runcie Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hey. Kona har fått seg en flott ny Samsung Galaxy S plus. SMS-programmet låser seg hyppig, ved å gå i svart, og gjøre telefonen "død" i noen titalls sekunder, før den våkner til live igjen. Hvordan skal jeg gå frem for å få gjort noe med dette? Dersom dette kommer under kategorien "gjør det selv", så ønsker jeg detaljert forklaring, da jeg ikke er noen mester i smarttelefonenes verden. Eller bør jeg kanskje heller sende telefonen til service? Det er jo ganske ubrukelig og et dårlig tegn at telefonen ikke fungerer perfekt fra starten... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det kan være en ide å sende den inn for å sjekke etter feil. Hvis du velger å ikke sende den inn kan jeg annbefale Handsent SMS som er en veldig god erstatning til standard SMS program Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Fikk telefonen tilbake fra verkstedet i helgen, med nyeste programvare installert... Den fungerer fint, bortsett fra at det noen ganger ikke klarer å sende sms. Går greit å motta, og dekningen er bra. Er det meg det er noe galt med, eller er telefonen gal? Hvorfor kan ikke bare ting fungere??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå