lobfredd Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei! jeg har fått ett problem med mitt G19 tastatur, media tastene, altså Play, Pause, stop etc. funker ikke så lenge drivern kjører... om jeg avslutter Logitech gaming software eller uninstaller Logitech LCD fra Device manager funker de fint Noen tips? jeg har prøvd og reinstallere driverne mange ganger ja Takker for svar Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei! jeg har fått ett problem med mitt G19 tastatur, media tastene, altså Play, Pause, stop etc. funker ikke så lenge drivern kjører... om jeg avslutter Logitech gaming software eller uninstaller Logitech LCD fra Device manager funker de fint Noen tips? jeg har prøvd og reinstallere driverne mange ganger ja Takker for svar Jeg har akuratt det samme problemet. Noen som vet? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Dette har visst skjedd med alle g19 + g930 eller g35 comboene jeg har sett i hvertfall. Det er den nye driveren som gjør dette, ett tips er å installere Eldre drivere, for eksempel fra cd'n som kom med produktet, da funket det fint her og hos ett par kompiser i hvertfall Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Samme problem her, utrolig irriterende når spotify ikke funker. Fikser det enkelt ved å laste ned lgs800 driveren istedet for 801, 812. Kan laste ned fra FTP servern dems her: ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/gaming/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå