Lord_Linus Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Lurte bare på om det er noen som har fått varer fra komplett, som ikke har fungert, som har blitt sendt i retur. Lurer da på hvor lang tid det tok før du fikk beskjed om hva som var galt og om når du evnt. fikk ny vare eller den defekte varen ble reparert. Har sendt inn HD men har ikke hørt noe fra dem Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Tar ~14 dager før de åpner pakken din. ~3 uker til du får den tilbake. Komplett er grei nok å handle ifra... helt til de f***er opp bestillingen din eller sender ødelagte varer! I mitt tilfelle tidligere i vinter sendte de meg feil hovedkort i korrekt eske med korrekte manualer osv. (hvordan er det mulig?) Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 De sentde en kamerat av meg et socket TUSL2 kort i stede for et A7V266-e, hvordan klarer de noe sånt? Lenke til kommentar
andyp Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Sendte tilbake en Billion ruter. Tok ikke mer enn 5 dager får jeg hadde penga på kontoen. Men det tar nok litt lengre tid når de skal sjekke varen osv. Men syntes at 5 uker hørtes mye ut! Mitt råd er å sende mye mail og spørre så går det vanligvis unna! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 23:59, andyp skrev:Sendte tilbake en Billion ruter. Tok ikke mer enn 5 dager får jeg hadde penga på kontoen. Men det tar nok litt lengre tid når de skal sjekke varen osv. Men syntes at 5 uker hørtes mye ut! Mitt råd er å sende mye mail og spørre så går det vanligvis unna! Komplett sier selv at det tar minst 9 virkedager fra de mottar pakken. ~14 dager hvis det kommer 2 helger imellom. Jeg fikk ikke tilbake mine penger før over 1 måned eter at jeg fikk pakken for første gang. Underveis sendte jeg drøssevis av mail... ingen av de fungerte. Til slutt angret jeg kjøpet og bestilte nytt hovedkort fra en annen webshop og fikk det i posten 3 dager senere :smile: Lenke til kommentar
andyp Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Må hatt uflaks da ?? Som jeg sa tok det kun 5 dager før penga var på konto her...det samme var tilfellet med en kompis ( en uke der men..) Kan jo alltids hende at vi begge hadde flaks da, men jeg har hatt veldig gode erfaringer med komplett! Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg hadde en kamerat som kjøpte 2 harddisker. WesternDigital 40gb Den ene var i orden. Den andre var død. Nå hadde jeg kjøpt AsusA7V266-E og 1.4 XP prossesor som var død.. ved ankomst... Men komplett er greit nok det.. og jeg har god tid.. skal faktisk gå og sende det i retur... NÅ! snakkes! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Og bare returnere en ting som virker, og få pengene på konto tar jo ikke så lang tid. Men det tar tid hvis det er en reklamasjon eller feilvarer som må byttes. Da må det sendes pakker 2 veier. + testing, reperasjon ,kontakt med fabrikk osv osv... Fikk feil på en mus engang, som jeg returnerte til Komplett. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk en ny, men det var minst 3 uker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå