etse Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei. Tenkte det hadde vært gøy å samle en gjeng som var intereserte i å spille Dungeon Defender på CO-OP sammen. Jeg har derfor laget en gruppe på steam til akkurat dette. http://steamcommunity.com/groups/ddnorsk/ Det hadde vært gøy om folk som var interesert i å spille sammen med andre Normenn ville blitt med i gruppa så vi kunne fått til litt aktivitet. I hovedsak tenkte jeg vi kunne bruke mumble til kommunikasjon, men har ikke fått satt opp serveren enda; så i mellomtiden må vi bruke skype. Og vi er vel alle enige om at slike spill er mest gøy når man bruker VOIP og kan snakke sammen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har alltid en viss skeptisme mot slike tiltak. Folk har som regel veldig dårlige mikrofoner, støy i bakgrunnen, manglende kunnskap om spill og manglende innsats og tilstedeværelse til at slike ting skal funke. Selv har jeg også nærme venner jeg spiller sammen med. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg kan godt være med å ta en runde eller 2 en gang vi begge har tid til å spille. Men mikrofon har jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har mikrofon, og skype her. Kan tenke meg å være med på noen runder. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har også mik og skype, om folk er intressert i noen matcher slenger jeg meg gjerne med. Lenke til kommentar
MrCookieJr Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg bruker bare chatten til å terge dere akuratt nå... Forever alone... Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hehe, ser ingen pålogget på chatten akkurat nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå