1245112654122755325882462 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Min mor klarte å få en bulk i sin Toyota Corolla 2007 Modell idag og lurte derfor på prisklassen for å få det her utbedret på et merke/lakkverskted. Er litt dårlig lys ute og bilen er svart, men for meg så ser det ut som den er 15cm i diameter, ganske stor bulk egentlig, går vell kanskje omtrent 1 - 1.5 cm inn, lakken er ikkje sprukket men der er ei lang stripe, er bak bakdøren og stripen går i fra bakerste delen av bakdøren og bak til midt på bulken. Har lite erfaring med lakk og karroseriverksted, siden dette normalt er arbeid eg selv klarer å gjøre på en tilfredsstillende måte, men har lite tid, så noen som har et anslag? Lenke til kommentar
Cyberstorm Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er vel bare å ta med bilen til et lokalt bilverksted og forhøre seg der? Vil ikke tro at de tar seg betalt for en kjapp befaring på skaden og skadeomfanget. Men sånn on topic, så er jeg ingen bilmekaniker, så jeg kan ikke si noe om priser, men det fines sikkert nok av folk som har bedre peiling enn meg selv Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sort uten metalic er sikkert den billigste fargen, så sånn sett var du heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå