Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mye problemer på skolen og hjemme

Anbefalte innlegg

Hei jeg starter med historien

Jeg og venner på skolen hadde planlagt tur til kino imorgen, spurte mora mi om det så sa hun "Nei' fordi læreren påstår at de vennene er frekke men det er jo de ikke så hadde jeg en stor diskusjon om det så snakke jeg om kjæreste for en venn som skal på kino har en kjæreste og mora mi syns det er unormalt og ha kjæreste i 14 års alderen , men tilbake til det om kinoen. De vennene jeg har er jo ikke frekke dem! så sier læren at dem er tøff og jeg har begynt og bli frekk på grunn av og henge med dem men der tar han feil fordi jeg er drittlei skolen og vill egentlig forsvinne

SÅ hva skal jeg gjøre nå??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med moren din. Hun kan ikke nekte deg et sosialt liv, eller bestemme hvem du skal være venner med. Etter det jeg har lest, så regner jeg med at de ikke har noe særlig dårlig innflytelse over deg. Bare få dette klart ovenfor moren din. Jeg ville også ha gått uansett, men det er en annen sak.

Postet av anonym: 0357f716732915adf4abef313d4e8bb6

Lenke til kommentar

Snakk med moren din. Hun kan ikke nekte deg et sosialt liv, eller bestemme hvem du skal være venner med. Etter det jeg har lest, så regner jeg med at de ikke har noe særlig dårlig innflytelse over deg. Bare få dette klart ovenfor moren din. Jeg ville også ha gått uansett, men det er en annen sak.

Kinoen starter fra 22:00 til 00:00 imorgen

Har hatt en lang diskusjon men det går jo aldri og prate med henne og det værets av alt er at BÅDE mora og faren min driver og baksnakker andre

Lenke til kommentar

Hvorfor kan du ikke si(eller til neste gang) at du skal på date :p?

Prøv å kom med ultimatumer, og spør henne hvorfor hun nekter deg å treffe vennene dine, at du trenger å komme deg ut etc. Prøv også å stille en tillitsspørsmål. Sånn; stoler du mer på læreren enn meg? Og gjør det klart for henne at hun kan stole på deg. Hvis du har baller nok, kan du også gå ut, selv om hun sier nei. Eller bare være hos en kamerat hele dagen.

Lenke til kommentar

akk ja, tenåringsproblemer, det var tider det

men enig med det sagt over her, foreldrene dine velger ikke vennene dine, det gjør du selv.

men ja, synes å være ute til over midnatt som 14åring var å pushe det litt, veit jeg ikke fikk lov til det med mindre jeg skulle bli henta.

alle baksnakker, sier de noe annet, så lyver de. ikke ta det så tungt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...