Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nikon D700 16-35@35mm f/9 EV+1,3 ISO 200 1/320 sek Samme motiv, to versjoner: Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best! Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg synes bilde nummer 1 var det beste fordi treet var mer fremtredende i det bildet. Jeg synes på en måte at det gikk for mye i ett med bakgrunnen på bilde 2. Men jeg ville kanskje beskjært litt i toppen på bilde 1 for der ble det ganske kornete. Ellers synes jeg begge bildene var ganske fine egentlig. (Siste setning hørtes 100x mer negativ ut enn den var ment ) Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Lyset lå rett bak treet i bilde 1, noe som tydeliggjorde alle greinene. Derfor er det etter min mening et bedre bilde enn 2. Jeg ville prøvd lysne opp himmelen noen hakk, fremheve de lyse partiene. Tenker at det vil passe siluetten av treet og forgrunn bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Takk for svar.. Det er bevisst at bildet skal være kornete.. Det er en del av utrykket til bildet.. Her en ny versjon hvor jeg har redigert for å få frem treet bedre enn i versjon 1 som ligger i 1 posten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå