Mr.Duklain Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hei jeg skal sette i 2GB RAM ekstra i en maskin. Ram brikken har disse spesifikasjonene. Men finner ingen som selger noen som vet om noe tilsvarende eller vet om plasser å få tak i ? På forhånd takk RAM-Brikkene som er i nå Endret 20. oktober 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Kan denne funke som erstatning? LINK Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har du ingen du kjenner som nylig har kjøpt ny maskin og har noe liggende? Ellers finner du helt sikkert noe på finn.no Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja, men da ville jeg likså godt kjøpt et 4GB kit. Feks dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338074 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja, men da ville jeg likså godt kjøpt et 4GB kit. Feks dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338074 Tusen takk for svar men dette gjør jeg for en annen og han har betalt meg for 2GB men tror du de jeg linket til vil funke ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jo de skal det. Ok tusen takk Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja, så lenge det er DDR2-brikker skal det virke.Det optimale er om brikkene er identisk. Men du kommer ikke til å merke noe forskjell uansett Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja, så lenge det er DDR2-brikker skal det virke.Det optimale er om brikkene er identisk. Men du kommer ikke til å merke noe forskjell uansett Ok men bare det blir raskere er alt godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå