TukkiMukki Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Heisann! Har litt av et dilema her, så jeg bare fyrer løs med alt jeg har. Bare spør om det er noe som er uklart! Det var jeg og denne gutte, la oss kalle ham Per. Vi var/er veldig gode venner, han sa han elsket meg at jeg var pen osv, osv. Hadde alltid føelsen av at han var litt småforelsket i meg. ( Ryktene sa det samme) Tror nok jeg er litt forelsket i han også, nå. Folk/ noen gutter på skolen ( flere hang seg på) begynnte og erte/mobbe noe helt sykt. Jeg kan ikke gå ut i gangen uten at de roper, PER! Her er dama de! Og så spør de meg, leter du etter typen din? Dette har begynnt og plage ham veldig. Han snakker nesten ikke med meg, og vil ikke være med meg. Grunnen til at han er så "flau" er at han går i 10 og jeg går i 8. Jeg vil så gjerne ha tilbake vennskapet vårt! Hva kan jeg gjøre? Første skritt er og bli mer "godatt" av dei "kule". Sitte i kantina, mens folk snakker med meg og ikke er helt " stikk små unge" . NB : Han er aldri sånn mot meg. Men han sier ingenting imot ser mye på meg, men snakker ikke så mye til meg. Så, hvordan kan jeg bli inkludert hos de "kule"? Hvordan kan jeg få tilbake vennskapet vårt? Jeg trenger virkelig hjelp, så alle svar tas imot med stooor takk! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 De "kule" høres ikke så veldig kule ut. Høres mere ut som en gjeng med tapere som tror de er kule ved å erte. Vi hadde noen sånne da jeg gikk på skolen også. De kom aldri langt for å si det sånn. Du kan ikke la det ødelegge vennskapet deres. Ta kontakt med han utenom skolen. Så slipper dere at andre bryr seg. Ta det hvertfall derifra. Send han melding, snakk på msn/face, spør om dere skal møtes og finne på noe sammen. 2 Lenke til kommentar
TukkiMukki Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Takk! Jeg ser han utforbi vinduet. Vi ble enige om og møtes om en time. Hva skal jeg si? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Takk! Jeg ser han utforbi vinduet. Vi ble enige om og møtes om en time. Hva skal jeg si? "Hei, vil du se en film å spise popkorn med meg på lørdag?" Eller hvis du vil ikke ønsker å gjøre noe så "dramatisk" kan du alltids spørre om han har lyst til å gå en tur, hvis dere bor i nærheten av hverandre fungerer dette veldig godt. Ikke la de andre ødelegge for deres vennskap og/eller potensielle forhold Endret 20. oktober 2011 av Kjetil.. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fortell ham at hvis han er så feig at han må gjemme følelsene sine og skammer seg over overfladiske ting så er det OVER. Forlang at dere går hand i hand ned til kantina og kysser og koser dere foran absolutt alle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå