KometHimmel Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hvordan finner man den man egentlig passer sammen med? Endret 20. oktober 2011 av KometHimmel Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Samme sted som man vinner i lotto. Lever kupong hver uke, og håp på det beste. Hvis ikke det funker første helg, prøv igjen neste uke. 8 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Man må være der det skjer. Komme seg ut, møte nye folk. Bli med i fritidsaktiviterer en liker å drive med, så er det lettere å finne noen med samme interesser. Og ta det derifra. Eller man kan sitte inne på rommet sitt, og satse på at den "utvalgte" ringer på døra for å låne sukker. Men denne metoden tar litt lenger tid. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Alt handler om tilfeldigheter tror jeg. Jeg traff min kjære helt tilfeldig på torget i Bergen Sto i samme kø... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Flaks, å være på det rette stedet på rett tidspunkt. Finnes ikke noe svar til det du spør om. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Dude... tilfeldigheter! Jeg traff min kjære på togstasjonen på en kald vinterkveld. Endret 21. oktober 2011 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Gi opp å finne den rette, du kommer bare til å bli skuffet uansett. Å finne "den rette" er bare en tanke man konstruerer om at en dag når man finner denne jenta, kommer man til å bli lykkelig for evig og alltid. Det er bedre å fokusere på å være lykkelig her og nå, enn en gang i fremtiden med den "pefekte" jenta I min realitet finnes det jenter man har god kjemi, og jenter som man ikke har god kjemi med(finnes gråsoner også). Så mitt tips til deg: Finn noen du har god kjemi med, og fokuser på å være lykkelig her og nå Endret 21. oktober 2011 av logaritmemannen 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det finnes ikke noe som heter dårlig kjemi. Kun dårlig innstilling og oppfattelsesevne. Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Det finnes ikke noe som heter dårlig kjemi. Kun dårlig innstilling og oppfattelsesevne. Åjoda! ene er snill og andre er slem? .Eller den ene er rolig og vil ha kos og den andre er hyperaktig og vil ha sex hele tiden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Å ville ha sex utelukker ingenting, man kan godt være den rette fordet. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Man prøver og feiler. Er man heldig så feiler man ikke så mange ganger. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Som logaritmemannen sier, det vil aldri være noe perfekt, eller, "den ene". Gjør det beste ut av de du blir kjent med og liker, så kommer du langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå