RAK-foto Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 ... takk! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja gjør dessverre det,og her ser du smutthullet i loven som forbyr tigging...sitter du,så går du ikke rundt og tigger...og gjør da ikke noe straffbart.Bra behandlet forresten;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja gjør dessverre det,og her ser du smutthullet i loven som forbyr tigging...sitter du,så går du ikke rundt og tigger...og gjør da ikke noe straffbart.Bra behandlet forresten;) Hei Jan Erik Takk for kommentaren din her - fint at du likte etterbehandlingen. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Liker etterbehandlingen og "historien" i bildet Men kompet oppleves som litt tungt Her ville det gjort seg med et kutt på høyre side, og heller fått med litt mer luft på venstre side Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Liker etterbehandlingen og "historien" i bildet Men kompet oppleves som litt tungt Her ville det gjort seg med et kutt på høyre side, og heller fått med litt mer luft på venstre side Hei og takk for dine innspill - veldig bra, men på venstre side er det desverre ikke mere, men jeg kunne kuttet litt på høyre side for å kompansere for det at det virker litt trangt. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Greit dokubilde av noe vi dessverre også ser i de små provinsielle byene også! Ok komp! Akkurat den etterbehandlingen ble vel ikke helt etter min smak, men sånn er det, smaken er som baken, den er d......! 3'er herfra! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei og takk for kommentar/kritikken din her. RAK-foto Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Dette er et motiv jeg selv har vurdert flere ganger. Liker etterbehandlingen din, men ville ha kuttet i underkant og valgt mere luft i forkant. Gir deg en treer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg