Lexiboij Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Orcs must die er en annerledes type tower defense-spill som blander inn tredjepersons skyting. Det går ut på å forsvare en magisk rift fra horder av orcer og mer. Du må forsvare riften ved hjelp av feller og div. våpen og magi. Anmeldelse fra Gamer.no Generelt fra Metacritic Trailer: Egen video Endret 20. oktober 2011 av Lexiboij Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spilt det, likte det, ble lei det, sluttet å spille det - alt i løpet av under to timer... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Det først jeg tenkte da jeg så spillet var at samtlige runder ville være veldig like å at jeg gikk lei etter kort tid. Må si at dette spillet har høyere underholdningsverdi enn AAA spill til 500 kroner. (med tanke på pris) En av grunnene til at spillet er en viss gjennspillingsverdi er på grunn av alle de forskjellige kombinasjonene man kan spille det på. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Joda, enig med deg når det gjelder underholdningsverdien - men litt uenig i "gjennspillingsverdi" (norsk suger). Mine tanker gikk tilbake til TAC2 og diverse Commodore64-spill; "Trykk som en gal og håp at det duger". Det var kjempemorsomt å plaffe ned som en gal mann, men jeg ble lei altfor fort dessverre... Kan vel være noe jeg kanskje må ta frem igjen om noen uker, bare for å gi det en sjanse til. 1 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ser for meg at når jeg har gått igjennom det og fått samtlige hodeskaller blir dette spillet back-up til dager jeg ikke har noe bedre å gjøre. Jeg kommer nok ikke til å spille igjennom hele spillet, bane etter bane igjen, men kommer heller til å spille mine favoritter om igjen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Rundet det på nightmare, med kun 30.000k kills achievement igjen Kjempebra spill, absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå