Imaul Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Når jeg åpner Color så står det: 'Color recommends a screen resolution of 1680x1050; this system currently has a screen resolution of 1280x800.' Hvordan får jeg endret resolution? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Når jeg åpner Color så står det: 'Color recommends a screen resolution of 1680x1050; this system currently has a screen resolution of 1280x800.' Hvordan får jeg endret resolution? Det er skjermstøtrrelsen din du må endre. (Hvis jefg forstår deg rett) Gå til instillinger for skjerm. (På min laptopp har jeg det ikonet liggende nede på oppgave-linjen, men på min stasjonære går jeg til kontroll-panelet og finner Skjerm der. Vet ikke om det er dette du mener jeg.... 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Tipper den bærbare maskinen din ikke har høyere oppløsning enn 1280x800. Tror ikke du får noe særlig av å sette høyere oppløsning - da blir bildet bare mer utydelig. Evt høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper, velg fanen Innstillinger og endre skjermoppløsning. Den "fulle" løsningen: "Kjøp maskin med skjerm som har høyere oppløsning". 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kanskje det er samme "opplysningen" han får som når jeg bruker min lille netbook, nemlig når jeg skal åpne Photoshop programmet jeg har på den, blir jeg bedt om å endre skjermoppløsningen... Lenke til kommentar
Imaul Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Takk for svar! Skulle ønske jeg hadde penger til en ordentlig sjerm.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå