Frainsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10502 Er dette en god PC for meg? Jeg holder på med video editing og filming, så lurte jeg på om det er liksom bra nokk plass for det (Er ikke veldig god på PC specs ) Også gamer jeg League of Legends og World of warcraft, bare lurte på om det liksom kan kjøre det på Ultra graphics uten lag, og sånt. Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har du mulighet til å bygge selv(eller kompiser) ? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10502 Er dette en god PC for meg? Jeg holder på med video editing og filming, så lurte jeg på om det er liksom bra nokk plass for det (Er ikke veldig god på PC specs ) Også gamer jeg League of Legends og World of warcraft, bare lurte på om det liksom kan kjøre det på Ultra graphics uten lag, og sånt. Takk for svar på forhånd. Den der drar lett WOW. LOL er jeg ikke kjent med men den burde ta lol på full grafikk Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Ja. Du vil få en mye bedre pc for pengene viss du bygger selv fra dustinhome.no Denne pcen jeg har satt opp har: Samme prosessor, like god/stor/rask HDD, større og raskere ssd, Bedre CPU-kjøling. Bedre PSU, Bedre Hovedkort, Windows 7, like god, men finere ram, samme kabinett, like god dvd-rom. Skjermkortet er nesten like godt, har bedre kjøling, så du kan lett klokke det opp over nivået til gtx 570, det er finere, og du får med Dirt 3. og CPUen har bedre OC-potensiale pga mye bedre kjøling. Endret 20. oktober 2011 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Frainsen Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja. Du vil få en mye bedre pc for pengene viss du bygger selv fra dustinhome.no Denne pcen jeg har satt opp har: Samme prosessor, like god/stor/rask HDD, større og raskere ssd, Bedre CPU-kjøling. Bedre PSU, Bedre Hovedkort, Windows 7, like god, men finere ram, samme kabinett, like god dvd-rom. Skjermkortet er nesten like godt, har bedre kjøling, så du kan lett klokke det opp over nivået til gtx 570, det er finere, og du får med Dirt 3. og CPUen har bedre OC-potensiale pga mye bedre kjøling. Hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå