Sebblom Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei Har arvet en gammel pc fra en nylig nedlagt bedrift. Lenge siden jeg har fulgte med på data, men kunne tenke meg å begynne å spille litt igjen. Det er en eldre Dell inspiron 530 data. CPU: Intel core 2 duo e4400 HK: Dell 0RY007 (p35 chipset) RAM: 2gb Hvor sterk strømforsyningen er vet jeg ikke. Hva slags komponenter burde jeg kjøpe? ser for meg å bruke 6k men er fleksibel Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 egentlig fint lite der som kan brukes, kanskje kabinettet hvis det ikke er for sært. Lenke til kommentar
Sebblom Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kan ikke kjøpe ett nytt skjermkort og litt ram? må alt skrotes? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) det kommer selvfølgelig an på hva du har tenkt å spille. men den er akkurat så gammel at det prosessoren veldig fort vil kunne bli begrensende. og det er 3 generasjoner gammel arkitektur. Endret 20. oktober 2011 av SirAmp Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 men med 6 k i budsjettet kan du sjekke: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå