tvv Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei Canaldigital har akkurat kommet med en ny pvr boks hvor man bl.a kan leie feilm via nettet. Dette er en smal sak dersom man har canaldigital som leverandør av bredbånd, men det har ikke jeg. Har listen lyst til å dra en kabel fra kontoret til stua og inn i ethernetkontakten på pvrboksen. Er det noen her som vet om hva jeg kan bruke for å få gjort dette trådløst? Noe jeg kan plugge inn i PVR boksen(eternetkontakt)?? Håper jeg har klart å forklare så dere skjønner hva jeg mener?? Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hei Canaldigital har akkurat kommet med en ny pvr boks hvor man bl.a kan leie feilm via nettet. Dette er en smal sak dersom man har canaldigital som leverandør av bredbånd, men det har ikke jeg. Har listen lyst til å dra en kabel fra kontoret til stua og inn i ethernetkontakten på pvrboksen. Er det noen her som vet om hva jeg kan bruke for å få gjort dette trådløst? Noe jeg kan plugge inn i PVR boksen(eternetkontakt)?? Håper jeg har klart å forklare så dere skjønner hva jeg mener?? Tja, det finnes vel løsninger for noen hundrelapper som muligjør nettverk over strøm-nettet internt i hjemmet. Kvaliteten vet jeg dog ingenting om da jeg ikke har prøvd slike løsninger. https://prisguiden.no/kategorier/homeplug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå