tigergutten Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har et poblem med pc`en. Dersom pc`en står for lenge på, uten å være "inni" en internett-browser (ca 1t), så kommer jeg ikke på internett. Men dersom jeg går fra pc`en med Opera på, så funker det fint selv etter lang stund. Virker nesten som et valg er krysset av for in-aktiv internett bruk, noen som har peiling hvordan jeg kan få ordnet dette? Har forresten adsl på en server, og deler nettet via denne, og på denne funker det fortsatt selv om det ikke funker på "min" maskin.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Mente at nettet på serveren ikke "faller bort" selv om den ikke står med en browser oppe... Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Windows XP home? Har du satt DNS serverne riktig? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hmm, er ikke sikker. Hvor sjekker jeg dette, og hva er "riktige" instillinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå