N.Copola Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Grafisk solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er grafisk fremstilt i cs5 Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har stor sans for grafikse uttrykk - problemet er å bedømme dem Denne uttrykksmåten lever sitt eget liv, og ti syvende og sist er det et spørsmål om å like eller ikke like. Jeg liker det og synes dette ble bra. Det eneste jeg ville gjort anderledes er at jeg ville rettet opp vidvinkelfortegningene, særlig på byggningen. Dette er en ting jeg mener mann skal tenke på når en skal lage et grafisk uttrykk. For å gi et fotografi et autentisk grafisk uttrykk, mener jeg det er viktig å fjærne de typiske fotografiske effektene - hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Har stor sans for grafikse uttrykk - problemet er å bedømme dem Denne uttrykksmåten lever sitt eget liv, og ti syvende og sist er det et spørsmål om å like eller ikke like. Jeg liker det og synes dette ble bra. Det eneste jeg ville gjort anderledes er at jeg ville rettet opp vidvinkelfortegningene, særlig på byggningen. Dette er en ting jeg mener mann skal tenke på når en skal lage et grafisk uttrykk. For å gi et fotografi et autentisk grafisk uttrykk, mener jeg det er viktig å fjærne de typiske fotografiske effektene - hvis du skjønner hva jeg mener. Takk for vurderingen Wasco Er klar over at det alltid er skummelt å bevege seg vekk fra A4. Som deg synes jeg det er morsomt å prøve noe annet av og til Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Artig å se slike forsøk også! Om det ble så vellykket vet jeg ikke helt. Fikk faktisk et flatt og nesten overeksponert inntrykk av dette. Men det er nå min "smak" da....! Grei 3'er herfra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Et veldig spesiellt uttrykk du har fått frem her, og jeg liker det jeg ser uten å ha den ringeste anelse om hva du har gjort. Fin struktur og flott lys. Kan være reklamebilde for den erverdige kirka dette. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Artig å se slike forsøk også! Om det ble så vellykket vet jeg ikke helt. Fikk faktisk et flatt og nesten overeksponert inntrykk av dette. Men det er nå min "smak" da....! Grei 3'er herfra! Takk for tilbakemeldingen. Blir nok litt smak og behag dette ja. Overeksponert er det, det er helt riktig Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Et veldig spesiellt uttrykk du har fått frem her, og jeg liker det jeg ser uten å ha den ringeste anelse om hva du har gjort. Fin struktur og flott lys. Kan være reklamebilde for den erverdige kirka dette. Takk for det Morten. Litt eksperimentelt, men gøy å lage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg