Gå til innhold

BK: Grafisk solnedgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stor sans for grafikse uttrykk - problemet er å bedømme dem :)

Denne uttrykksmåten lever sitt eget liv, og ti syvende og sist er det et spørsmål om å like eller ikke like.

Jeg liker det og synes dette ble bra.

Det eneste jeg ville gjort anderledes er at jeg ville rettet opp vidvinkelfortegningene, særlig på byggningen.

Dette er en ting jeg mener mann skal tenke på når en skal lage et grafisk uttrykk.

For å gi et fotografi et autentisk grafisk uttrykk, mener jeg det er viktig å fjærne de typiske fotografiske effektene - hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Har stor sans for grafikse uttrykk - problemet er å bedømme dem :)

Denne uttrykksmåten lever sitt eget liv, og ti syvende og sist er det et spørsmål om å like eller ikke like.

Jeg liker det og synes dette ble bra.

Det eneste jeg ville gjort anderledes er at jeg ville rettet opp vidvinkelfortegningene, særlig på byggningen.

Dette er en ting jeg mener mann skal tenke på når en skal lage et grafisk uttrykk.

For å gi et fotografi et autentisk grafisk uttrykk, mener jeg det er viktig å fjærne de typiske fotografiske effektene - hvis du skjønner hva jeg mener.

Takk for vurderingen Wasco :) Er klar over at det alltid er skummelt å bevege seg vekk fra A4. Som deg synes jeg det er morsomt å prøve noe annet av og til :)

Lenke til kommentar

Artig å se slike forsøk også! Om det ble så vellykket vet jeg ikke helt. Fikk faktisk et flatt og nesten overeksponert inntrykk av dette. Men det er nå min "smak" da....! Grei 3'er herfra! :)

Takk for tilbakemeldingen. Blir nok litt smak og behag dette ja. Overeksponert er det, det er helt riktig :)

Lenke til kommentar

Et veldig spesiellt uttrykk du har fått frem her, og jeg liker det jeg ser uten å ha den ringeste anelse om hva du har gjort. Fin struktur og flott lys. Kan være reklamebilde for den erverdige kirka dette. :)

Takk for det Morten. Litt eksperimentelt, men gøy å lage :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...