RBW Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Asus viser frem maskin med nestegenerasjons Tegra-prosessor. Denne maskinen byr på Kal-El Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vel. Teknisk har den 5 kjerner.... Lenke til kommentar
trerot Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det kun jeg som tenker supermann når jeg hører Kal-El? http://en.wikipedia.org/wiki/Kal-el 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er ikke sikkert det er tilfeldig nei trerot Lenke til kommentar
xxzippo Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det skal bli en supernann prosessor Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det kun jeg som tenker supermann når jeg hører Kal-El? http://en.wikipedia.org/wiki/Kal-el Det var det første som slo meg tidligere i år også og er ikke noe dumt navn på en liten kraftplugg. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vel. Teknisk har den 5 kjerner.... Jepp, men du kan maksimalt bruke fire om gangen... Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er nok ikke tilfeldig, nei. De har valgt å gjøre noe rart med navnsettingen, de kommer nemlig ut i denne rekkefølgen: Kal-El (Supermann) Wayne (Batman) Grey (Pheonix i X-Men) Logan (Wolverine i X-Men) Stark (Ironman) Det virker for meg veldig rart å gjøre det på denne måten :-P Jeg vet det er mye diskusjoner om hvem som er sterkest og sånn, men jeg synes jo det er rart at ikke Supermann og Pheonix er de siste? Wolverine har i hvert fall ikke noe så lang bak å gjøre? :-P Nå skal det sies at jeg på ingen måte har satt meg inn i dette, og det nærmeste jeg kommer kjennskap til disse, er å ha sett alle filmene det er snakk om, men ikke lest noenting av det 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 så om cpuen "dør" så vet vi at dem har brukt kryptonite i pcen 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er nok ikke tilfeldig, nei. De har valgt å gjøre noe rart med navnsettingen, de kommer nemlig ut i denne rekkefølgen: Kal-El (Supermann) Wayne (Batman) Grey (Pheonix i X-Men) Logan (Wolverine i X-Men) Stark (Ironman) Det virker for meg veldig rart å gjøre det på denne måten :-P Jeg vet det er mye diskusjoner om hvem som er sterkest og sånn, men jeg synes jo det er rart at ikke Supermann og Pheonix er de siste? Wolverine har i hvert fall ikke noe så lang bak å gjøre? :-P Nå skal det sies at jeg på ingen måte har satt meg inn i dette, og det nærmeste jeg kommer kjennskap til disse, er å ha sett alle filmene det er snakk om, men ikke lest noenting av det Disse seriene er nå så gamle at det finnes forskjellige "navn" på superman: Golden Age Silver Age Bronze Age Her startet de på nytt fordi Superman var blitt så sterk at det ble kjedelig: Han var raskere enn lyset, sterk nok til å flytte planeter, kunne fly gjennom en stjerne, og var supermenneskelig på alle mulige måter. Modern Age Post-Modern Age Kort sagt er han sterkest, men ikke nødvendigvis smartest av alle helter og skurker. Spørsmålet nå er kanskje hvem som lager Kal-Els "Kryptonite" og når denne kommer, det er en grunn til at AMD-prosessorene het K6, K7, K8. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 http://allthingsd.com/20111019/jonney-shih-video-highlights-from-asiad-video/ Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er nok ikke tilfeldig, nei. De har valgt å gjøre noe rart med navnsettingen, de kommer nemlig ut i denne rekkefølgen: Kal-El (Supermann) Wayne (Batman) Grey (Pheonix i X-Men) Logan (Wolverine i X-Men) Stark (Ironman) Det virker for meg veldig rart å gjøre det på denne måten :-P Jeg vet det er mye diskusjoner om hvem som er sterkest og sånn, men jeg synes jo det er rart at ikke Supermann og Pheonix er de siste? Wolverine har i hvert fall ikke noe så lang bak å gjøre? :-P Nå skal det sies at jeg på ingen måte har satt meg inn i dette, og det nærmeste jeg kommer kjennskap til disse, er å ha sett alle filmene det er snakk om, men ikke lest noenting av det Disse seriene er nå så gamle at det finnes forskjellige "navn" på superman: Golden Age Silver Age Bronze Age Her startet de på nytt fordi Superman var blitt så sterk at det ble kjedelig: Han var raskere enn lyset, sterk nok til å flytte planeter, kunne fly gjennom en stjerne, og var supermenneskelig på alle mulige måter. Modern Age Post-Modern Age Kort sagt er han sterkest, men ikke nødvendigvis smartest av alle helter og skurker. Spørsmålet nå er kanskje hvem som lager Kal-Els "Kryptonite" og når denne kommer, det er en grunn til at AMD-prosessorene het K6, K7, K8. Takk for svar ^^ Vel, dersom det er snakk om smarthet, er det jo fryktelig rart også at Logan plutselig kommer i midten her... Utenom ham, så kan det jo passe veldig bra :-) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er nok ikke tilfeldig, nei. De har valgt å gjøre noe rart med navnsettingen, de kommer nemlig ut i denne rekkefølgen: Kal-El (Supermann) Wayne (Batman) Grey (Pheonix i X-Men) Logan (Wolverine i X-Men) Stark (Ironman) Det virker for meg veldig rart å gjøre det på denne måten :-P Jeg vet det er mye diskusjoner om hvem som er sterkest og sånn, men jeg synes jo det er rart at ikke Supermann og Pheonix er de siste? Wolverine har i hvert fall ikke noe så lang bak å gjøre? :-P Nå skal det sies at jeg på ingen måte har satt meg inn i dette, og det nærmeste jeg kommer kjennskap til disse, er å ha sett alle filmene det er snakk om, men ikke lest noenting av det Disse seriene er nå så gamle at det finnes forskjellige "navn" på superman: Golden Age Silver Age Bronze Age Her startet de på nytt fordi Superman var blitt så sterk at det ble kjedelig: Han var raskere enn lyset, sterk nok til å flytte planeter, kunne fly gjennom en stjerne, og var supermenneskelig på alle mulige måter. Modern Age Post-Modern Age Kort sagt er han sterkest, men ikke nødvendigvis smartest av alle helter og skurker. Spørsmålet nå er kanskje hvem som lager Kal-Els "Kryptonite" og når denne kommer, det er en grunn til at AMD-prosessorene het K6, K7, K8. Takk for svar ^^ Vel, dersom det er snakk om smarthet, er det jo fryktelig rart også at Logan plutselig kommer i midten her... Utenom ham, så kan det jo passe veldig bra :-) Batman er en av de smarteste superheltene (like smart som Lex Luthor) i DC Universe, så det kan ikkevære intelligens det går på Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kanskje det blir en sånn på meg, hadde lyst på transformer 1, men det ble med tanken. Kanskje 2'ern er bedre med tanke på forbedring fra 1 osv Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kanskje det blir en sånn på meg, hadde lyst på transformer 1, men det ble med tanken. Kanskje 2'ern er bedre med tanke på forbedring fra 1 osv Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er nok ikke tilfeldig, nei. De har valgt å gjøre noe rart med navnsettingen, de kommer nemlig ut i denne rekkefølgen: Kal-El (Supermann) Wayne (Batman) Grey (Pheonix i X-Men) Logan (Wolverine i X-Men) Stark (Ironman) Det virker for meg veldig rart å gjøre det på denne måten :-P Jeg vet det er mye diskusjoner om hvem som er sterkest og sånn, men jeg synes jo det er rart at ikke Supermann og Pheonix er de siste? Wolverine har i hvert fall ikke noe så lang bak å gjøre? :-P Nå skal det sies at jeg på ingen måte har satt meg inn i dette, og det nærmeste jeg kommer kjennskap til disse, er å ha sett alle filmene det er snakk om, men ikke lest noenting av det Disse seriene er nå så gamle at det finnes forskjellige "navn" på superman: Golden Age Silver Age Bronze Age Her startet de på nytt fordi Superman var blitt så sterk at det ble kjedelig: Han var raskere enn lyset, sterk nok til å flytte planeter, kunne fly gjennom en stjerne, og var supermenneskelig på alle mulige måter. Modern Age Post-Modern Age Kort sagt er han sterkest, men ikke nødvendigvis smartest av alle helter og skurker. Spørsmålet nå er kanskje hvem som lager Kal-Els "Kryptonite" og når denne kommer, det er en grunn til at AMD-prosessorene het K6, K7, K8. Takk for svar ^^ Vel, dersom det er snakk om smarthet, er det jo fryktelig rart også at Logan plutselig kommer i midten her... Utenom ham, så kan det jo passe veldig bra :-) Batman er en av de smarteste superheltene (like smart som Lex Luthor) i DC Universe, så det kan ikkevære intelligens det går på Ja, det er han, men hvis du fjerner Logan, så er det bare Pheonix og Iron Man som er smartere, og det kunne jeg gått med på :-P Men Wolverine ødelegger det hele :-P Han er ikke akkurat berømt for å være smart :-P Uansett hvordan man rangerer dem, så er det vel ingenting som kan få Wolverine til å havne imellom Batman og Pheonix, vel? :-P Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ugh, blir så sliten av å høre på Walt Mossberg, mannen hadde kuttet av seg fingrene om Apple befalte han til å gjøre det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå