Serpentbane Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 <snip> Jeg kan ikke si jeg ser likheten i noen av de iPod'ene du sikter til: </snip> Ikke? Dette var det første jeg tenkte på når jeg så bildet i artikkelen her: Smaken er som baken tydeligvis. Så det du sier er at alt som er firkantet og rosa ligner på iPod'en der? Må i såfall være gjennom cm-tykke applebriller du ser, for jeg ser over hode ikke noe likhet. Men kanskje ikke så rart at Apple saksøker og vinner fram hvis de selv og mange andre bruker samme sett med briller. 1 Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ser svært lekker ut denne her ja Som noen andre nevnte her så kan formen på telefonen minne om ipod mini, med rette kanter oppe og nede og avrundede sider. Lurer på hvordan denne blir å ta inn og ut av lommen Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Ser svært lekker ut denne her ja Som noen andre nevnte her så kan formen på telefonen minne om ipod mini, med rette kanter oppe og nede og avrundede sider. Lurer på hvordan denne blir å ta inn og ut av lommen Rart å få dobbelpost når jeg bare trykket en gang på knappen Endret 21. oktober 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg har spart opp 5 lapper.... klar til å kaste dem etter denne så fort den slipper ut døra i Norge! De som sammenligner med den gamle iPoden... dere kan ikke være seriøse; sett denne ved siden av på et bilde, og du har to produkter så forskjellige som det går. Les thisismynext sin anmeldelse av N9, og se på bildene. Den er rett og slett vakker. Endret 21. oktober 2011 av PowerTorsk Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) doublepost Endret 21. oktober 2011 av PowerTorsk Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Den så i allefall veldig pen ut. Har enda til gode å prøve ut WP men det kommer vel etter hvert. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Den så i allefall veldig pen ut. Har enda til gode å prøve ut WP men det kommer vel etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 /quote]Så det du sier er at alt som er firkantet og rosa ligner på iPod'en der? Må i såfall være gjennom cm-tykke applebriller du ser, for jeg ser over hode ikke noe likhet. Men kanskje ikke så rart at Apple saksøker og vinner fram hvis de selv og mange andre bruker samme sett med briller. Er det mulig å ikke se at de har visse likheter? Eller prøver du bare å være vanskelig? Jeg synes denne Nokiaen er drit-tøff, og kan samtidig se at den minner litt om den gamle iPod mini. Det er forresten noe positivt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 /quote]Så det du sier er at alt som er firkantet og rosa ligner på iPod'en der? Må i såfall være gjennom cm-tykke applebriller du ser, for jeg ser over hode ikke noe likhet. Men kanskje ikke så rart at Apple saksøker og vinner fram hvis de selv og mange andre bruker samme sett med briller. Er det mulig å ikke se at de har visse likheter? Eller prøver du bare å være vanskelig? Jeg synes denne Nokiaen er drit-tøff, og kan samtidig se at den minner litt om den gamle iPod mini. Det er forresten noe positivt. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Denne eller iphone 4S...det blir et vanskelig valg! Mener noen litt lenger opp lurte på hvor mange mpix den får, og svaret er: 8 Mpix. Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg fekk min Nye nokia lumia 800 i går kveld og den fungerer veldig veldig bra. Til alle dere som også har Windows Home Server, gled dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg