Niklasp Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Pressebildene har lekket på nett. Her er Nokias første Windows-mobil Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Skrev dere ikke om dette i juli? http://www.amobil.no/artikler/nokias_windows-mobil_er_avslort/100231 eller i juni? http://www.amobil.no/artikler/er_dette_nokias_storste_eks-hemmelighet/99511 Endret 20. oktober 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Det stemmer, men dette er første gangen de faktiske pressebildene er lekket. Dermed kan du se på dette som en bekreftelse på det tidligere ryktene vi har skrevet om. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Oki, da kan man alltid stole på rykter rundt Nokia med andre ord Lenke til kommentar
Eved Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Pent! Valget blir mellom en versjon av denne eller en HTC Radar. Har trua paa Windows Phone. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen andre som får assosiasjoner til iPod anno 2000 når de ser telefonen der? Søsteren min hadde en rosa iPod mini (eller hva de nå het, stor var den nå likevel) som lignet voldsomt på den saken der. Spennende med Windows Phone, men nei takk Nokia. Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er spent på hvor mange mpx , kamera'et får. Og ikke minst , hvor stor er sensoren. Håper at den kan matche N8 på ren bildekvalitet. Lenke til kommentar
_nix_ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Noen andre som får assosiasjoner til iPod anno 2000 når de ser telefonen der? Søsteren min hadde en rosa iPod mini (eller hva de nå het, stor var den nå likevel) som lignet voldsomt på den saken der. Spennende med Windows Phone, men nei takk Nokia. Jeg kan ikke si jeg ser likheten i noen av de iPod'ene du sikter til: iPod - Anno 2001 - (Den første...) iPod Mini - Anno 2004 - (Den første...) Designet er fint og jeg gleder meg til å se den i "real life". N9 er veldig bra, men jeg vil heller ha en telefon med Windows Phone enn Meego. Endret 20. oktober 2011 av _nix_ 1 Lenke til kommentar
_nix_ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er spent på hvor mange mpx , kamera'et får. Og ikke minst , hvor stor er sensoren. Håper at den kan matche N8 på ren bildekvalitet. Er enig. *krysse fingre* Har til gode å teste en mobiltelefon med bedre kamera enn N8. Desverre tror jeg det skal mer til enn "Symbian Belle" til å redde en allerede aldrende telefon. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg er spent på hvor mange mpx , kamera'et får. Og ikke minst , hvor stor er sensoren. Håper at den kan matche N8 på ren bildekvalitet. Lov å håpe men tviler på den matcher N8 på kamera.. Nokia gav jo store forhåpninger til N9 også ang. kamera, skulle være så lysfølsomt og super-teknologi, tester av denne viser jo att den er ett godt stykke bak N8 på kamera.. Den kom også med LED blitz (ikke xenon) Nokia 800 virker som en spennende mobil absolutt, men tror ikke jeg selger min N8 før Nokia har overbevist meg om dette iallfall På en annen side er det på høy tid att noen produsenter kommer med en mobil som overgår N8, 1år på pallen er alt for lenge i den teknologi-utviklingen vi lever i idag, nesten utrolig att det er mulig syns jeg... Endret 20. oktober 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Isåfall vet jeg ikke helt på hva jeg skal gå for Venter kanskje på Galaxy SIII , som vist skal ha 10 mpx , og støtter RAW (!!!) Har hørt at mange er så godt fornøyd med bildekvaliteten på N8 , at de har vraket kompaktkamera'et. Det sier jo det aller meste , om hvor bra N8 er. Ja, hadde det ikke vært for Symbian , så hadde jeg kjøpt N8 , til tross for at den er litt klumpete. Endret 20. oktober 2011 av johome Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Isåfall vet jeg ikke helt på hva jeg skal gå for Har hørt at mange er så godt fornøyd med bildekvaliteten på N8 , at de har vraket kompaktkamera'et. Det sier jo det aller meste , om hvor bra N8 er. Ja, hadde det ikke vært for Symbian , så hadde jeg kjøpt N8 , til tross for at den er litt klumpete. Nettopp Samme her, jeg har aldri hatt en mobil jeg har vært så fornøyd med totalt sett som N8 iallfall Har selv vraket kompaktkameratet for lenge siden Tror egentlig ikke mobil-produsenter idag skjønner hvor viktig kamera er for selve forbrukeren i 2011, det er nemlig veldig høyt rangert for de aller fleste, idag forventer nemlig folk att man skal kunne bruke bildene til noe etterpå, ikke som i 2002 da man bare hadde de kornete bildene på mobilen som en gimmick Endret 20. oktober 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 <snip> Jeg kan ikke si jeg ser likheten i noen av de iPod'ene du sikter til: </snip> Ikke? Dette var det første jeg tenkte på når jeg så bildet i artikkelen her: Smaken er som baken tydeligvis. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kun 3,7" Skjerm? Neitakk. Men jeg liker WP7,5 svært godt.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Din smak er ganske som baken i alle fall ;p 800 ser tøff ut den, meeeeen velger heller N9 med Maemo6. Får se når specsa og reviews kommer. Then again har jeg lært med N9 at reviews er veldig ofte fulle av misinformasjon, direkte feil presentert som fakta og generelt sett mye vås... Så to rephrase: Får se når jeg har en Nokia WP i hånda og får kikket litt på mobilen. Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 føler nokia har en konkurent her for iphone 4 å galaxy nexus faktisk, nydelig design, bra byggekvalitet vil no eg tro så eg ser frem til en review av denne Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ohhh må ha må ha. Har Windows Home Server 2011 med Windows Phone 7.5 support. :!: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Meget lekker. Denne gleder jeg meg til å prøve. Nokia er endelig på rett vei. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg liker den. Håper den kommer i flere farger. Kan fort bli en potensiell arvtager til min HTC Desire S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg