Jan Erik Engan Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Høstlandskap Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt på vei hjem på morgenen etter levering av bil på service.God terapi dette,og 8km merkes ikke i beina engang;)Men nå i dusjen..for svett ble en;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 PÅ verksted nå igjen? Bytt bil. Et flott bilde fra de vakre Eikerbygdene, teknisk godt opptak som bør sees i det store formatet. Noen Km. og litt svette har en fotokropp bare godt av. Bra JE. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) PÅ verksted nå igjen? Bytt bil. Et flott bilde fra de vakre Eikerbygdene, teknisk godt opptak som bør sees i det store formatet. Noen Km. og litt svette har en fotokropp bare godt av. Bra JE. hehe..neida ikke så ille..ingen eu nå,men må jo skifte olje en gang i blant.Vel pleier å gjøre dette selv,men denne gangen ville ikke ryggen. Takker for kommentar på bildet også... Og håper nesten bilen ikke blir ferdig idag,så jeg kan gå ned igjen imorgen tidlig,for soloppgangens skyld;) Endret 20. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei Jan Erik. Utfordrer deg til å ta et nytt bilde når du skal gå og hente bilen. Dette ble litt tamt og flatt med en nesten tom himmel og uten forgrunn. Her er det verken dybde eller linjer eller noe spesielt å feste blikket på. Finn en spennende forgrunn og led blikket mitt innover i bildet. Jeg venter spent på resultatet ! God tur ! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Å fange denne i soloppgangen er nok lurt. Da kan det være en ide å gå nærmere eet av eggene slik at den blir fin og stor. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei Jan Erik. Utfordrer deg til å ta et nytt bilde når du skal gå og hente bilen. Dette ble litt tamt og flatt med en nesten tom himmel og uten forgrunn. Her er det verken dybde eller linjer eller noe spesielt å feste blikket på. Finn en spennende forgrunn og led blikket mitt innover i bildet. Jeg venter spent på resultatet ! God tur ! Det kunne jeg sikkert,om slikt landskap her oppe i høyden var der..men her er flatt som ei pannekake..ja i hvertfall den veien..vist ikke må jeg gå en j.... omvei Å fange denne i soloppgangen er nok lurt. Da kan det være en ide å gå nærmere eet av eggene slik at den blir fin og stor. Riktig...ser jeg her kunne godt bort til venstre side av bildet,for så å fått de linjene det hadde skapt Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Tror dette kunne blitt mer spennende hvis du hadde lagt deg i grøftekanten og dermed fått en litt mer dramatisk vinkling. Hehe - ja en må være villig til å bli skitten for å få de gode bildene Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Et flott landskap men jeg er vel enig med de andre her at noe i forgrunnen ville bryte opp en litt kjedelig inntrykk. Jeg ville nok ha vurdert en noe mindre blender. Men pent er det der. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Tror dette kunne blitt mer spennende hvis du hadde lagt deg i grøftekanten og dermed fått en litt mer dramatisk vinkling. Hehe - ja en må være villig til å bli skitten for å få de gode bildene Hehe..sant nok...men når det ikke er grøftekant da?...men for å være alvorlig,pleier jeg ikke være redd for det..har fått mange rare blikk når en har krabbet rundt i Drammen ja;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Grei dokumentasjon av kulturlandskapet i høstdrakt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Et flott landskap men jeg er vel enig med de andre her at noe i forgrunnen ville bryte opp en litt kjedelig inntrykk. Jeg ville nok ha vurdert en noe mindre blender. Men pent er det der. Mvh Harald G. Ser den,men må da si,og er ikke fornærmet,att jeg ser veldig mye i dette bilde jeg..høstfarger,en traktor som gjør klar jordet før snøen kommer ect..som jeg kaller kontraster,som bryter bilde opp i flere historier gjerne.Nei nå er jeg vanskelig..hehe Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 De beina får du vel kjenne i løpet av morgendagen kanskje.... Skiftet til piggdekk i dag jeg, snøen la seg i natt Bildet er bra det, men den himmelen var kanskje ikke så medgjørlig. Mulig et kutt oppe kanskje. Liker rundballene som kontrast til miljøet ellers... 4'er for "gåturbildet"! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Grei dokumentasjon av kulturlandskapet i høstdrakt. Takker De beina får du vel kjenne i løpet av morgendagen kanskje.... Skiftet til piggdekk i dag jeg, snøen la seg i natt Bildet er bra det, men den himmelen var kanskje ikke så medgjørlig. Mulig et kutt oppe kanskje. Liker rundballene som kontrast til miljøet ellers... 4'er for "gåturbildet"! Takker..neida trener på fysikalske en 2-3 ganger i uken,så virker bra idag de. Endret 21. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tror dette kunne blitt mer spennende hvis du hadde lagt deg i grøftekanten og dermed fått en litt mer dramatisk vinkling. Hehe - ja en må være villig til å bli skitten for å få de gode bildene Hehe..sant nok...men når det ikke er grøftekant da?...men for å være alvorlig,pleier jeg ikke være redd for det..har fått mange rare blikk når en har krabbet rundt i Drammen ja;) Så hvis jeg er i Drammen og ser en kar som kryper rundt i gatene med et kamera, så vet jeg det er deg :!: Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Tror dette kunne blitt mer spennende hvis du hadde lagt deg i grøftekanten og dermed fått en litt mer dramatisk vinkling. Hehe - ja en må være villig til å bli skitten for å få de gode bildene Hehe..sant nok...men når det ikke er grøftekant da?...men for å være alvorlig,pleier jeg ikke være redd for det..har fått mange rare blikk når en har krabbet rundt i Drammen ja;) Så hvis jeg er i Drammen og ser en kar som kryper rundt i gatene med et kamera, så vet jeg det er deg Riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg