Joachim_F Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 World of Darkness nedprioriteres og utviklere mister jobben. Les hele saken Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Meget skuffende, gledet meg til et Vampire the masquerade MMO Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) tviler på at et mmo kan konkurere med bloodlines(mtp historie, stemning osv), hadde tatt et nytt bloodlines før et hvilket som helst mmo. men uansett trist for folk som liker mmoer Endret 20. oktober 2011 av Tråd Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 World of Darkness var lenge mitt favorittunivers, hadde vårt kult, men men .. skjønner prioriteringen. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg skjønner det med å prioritere EVE siden det er deres levebrød og hovedinntekt, men hva er Dust 514? Aldri hørt om det engang. Lenke til kommentar
Bustersword Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bloodlines var djevelsk bra. Kanskje det mest undervurderte spillet noensinne. Tviler også på at noen wads i Atlanta kan matche Troika-gutta. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg skjønner det med å prioritere EVE siden det er deres levebrød og hovedinntekt, men hva er Dust 514? Aldri hørt om det engang. Dust 514 er CCP sitt kommande PS3-eksklusive, lagbaserte sort-of-F2P FPS, satt i Eve-universet. Gimmicken er at det heng direkte saman med kva som skjer i hovudspelet, så kven som vinn får synlege konsekvensar. Eg trur det er ein feilslått idé, iallefall så lenge det er PS3-eksklusivt. Men islendingane har visst framleis trua. Lenke til kommentar
Cyberia Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jævla retards. Smart å fokusere på en PS3-exclusive. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jævla retards. Smart å fokusere på en PS3-exclusive. CCP hadde i realiteten ikke noe valg. Økonomiske problemer gjør at de fokuserer på spillet som er deres eneste inntektskilde NÅ (EVE Online), pluss spillet som ganske snart kan begynne å betale tilbake investeringene (Dust 514 går i beta rundt juletider?). Sviktende abonnentstall for EVE Online gjør at CCP har sett seg nødt til å satse maks på dette spillet for å få tilbake gamle kunder, og det ser ut som de vil lykkes med det. Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 sukk .. de burde gitt beng i Dust 514.. som er pS3 ekslusivt .. og heller fokusert på WoD ..Wod hadde jo roka sokka av alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå