bushtor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hei, I en par korte perioder tidligere i høst har jeg ikke kunnet sende sms med min S2. Da har det fikset seg selv etter noen timer. Men nå har det vært slik siden mandag kveld... Når jeg sender en sms til meg selv eller andre, viser den først 5 sekunder med 'Sender...' så stopper den opp med feilmeldingen 'Det oppstod en feil'. En kan ringe helt normalt med telefonen og jeg har nett tilgang helt ok. Har startet på nytt ørten ganger, søkt mobilnett på nytt, men feilen er der fremdeles. Det er jo ingen spesialinnstillinger for sms sending? Har noen tips eller kommentarer hvordan jeg kan finne ut hva som er probelemt? Er kunde hos Tele2 forresten, uten at det forhåpentligvis gjør noe. De bruker Netcom's nett. Takk for innspill :-) hilsen Tor Endret 20. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det skjer stadig vekk med meg og. ganske irriterende, og jeg bruker telenor. Lenke til kommentar
bushtor Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Vel, da er vi minst to :-) Noen som har forslag til hva som er grunnen og hva som skal til for å fikse dette? Skriver Android (2.3) noe i en eller annen logg som kan være til hjelp for å finne årsaken? Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå