redbull97 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 passer dette sammen: dvd stasjon prossersor harddisk ram hovedkort skjermkort kabinett strømforsyning kan pc kjøre bf3 på high? og er strømforsyningen bra nok. er ramen et bra valg eller burde jeg gå for noe annet? eventuelt noe annen som jeg burde bytte ut? jeg vi beholde prisen på 7000-7111!! Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg har et spørsmål hva er forsjellen på disse to: ram 1 ram 2 Lenke til kommentar
ragnarocc Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) - Avhengig av hva du mener med "high". Du kan nok kjøre det bra, men høy oppløsning og pen grafikk, men du kan ikke kjære den på full guffe. Du oppfyller de anbefalte kravene. Prøv demoen, emn det behøver ikke bety noe: "DICE promises an "Ultra" graphics mode for the final version that is currently not implemented in the Beta." Kilde - Du har mer enn nok Watt. Det holder med 650W hvis du ikke skal køre SLI/Crossfire. - RAM er bra. - Ser ingen grunn til å bytte ut noe annet. - Aner ikke hva forskjellen på de to er. Hva effekt angår er det uansett mikroskopisk. Endret 20. oktober 2011 av ragnarocc Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 - Avhengig av hva du mener med "high". Du kan nok kjøre det bra, men høy oppløsning og pen grafikk, men du kan ikke kjære den på full guffe. Du oppfyller de anbefalte kravene. Prøv demoen, emn det behøver ikke bety noe: "DICE promises an "Ultra" graphics mode for the final version that is currently not implemented in the Beta." Kilde - Du har mer enn nok Watt. Det holder med 650W hvis du ikke skal køre SLI/Crossfire. - RAM er bra. - Ser ingen grunn til å bytte ut noe annet. - Aner ikke hva forskjellen på de to er. Hva effekt angår er det uansett mikroskopisk. så det har ikkke nå å si om æ tar den biligste rammen av dem to? Lenke til kommentar
ragnarocc Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nei, det har ingenting å si. De gir den samme utelsen. Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Nei, det har ingenting å si. De gir den samme utelsen. ok Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Nei, det har ingenting å si. De gir den samme utelsen. ok det ble denne pcen, med den biligste ramen. jeg har byggd den uten proble litt varm cpu med cpu kjøleren som var med.den kan overstige 100 grader av og til. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Selv med Intels medfølgende kjøler skal ikke temperaturen gå så høyt. Du må dobbeltsjekke at den sitter godt på, det er ikke alltid den halvhjernede festemekanismen til Intel sitter som den skal. Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Selv med Intels medfølgende kjøler skal ikke temperaturen gå så høyt. Du må dobbeltsjekke at den sitter godt på, det er ikke alltid den halvhjernede festemekanismen til Intel sitter som den skal. det var det første jeg sjekket det er bare engang i blant det sjer da Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Selv med Intels medfølgende kjøler skal ikke temperaturen gå så høyt. Du må dobbeltsjekke at den sitter godt på, det er ikke alltid den halvhjernede festemekanismen til Intel sitter som den skal. det var det første jeg sjekket det er bare engang i blant det sjer da hvor i forumet kan jeg spøre om tips til cpu tempratur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå