TST Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Skap et ferieparadis eller en storby. Se filmen nå Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg sliter! Noe i meg gleder seg vanvittig til å prøve dette, samtidig som jeg er livredd for at det nok en gang blir en "gedigen" skuffelse. Det ser jo unektelig veldig lovende ut, men vi får se. Kjøp blir det nok uansett - på samme linje som Anno 2070, Stronghold 3 og FM 2012... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har selv brent meg to ganger, først med originale Cities XL, og med Cities XL2011. Ytelsen er på ingen måte god, og interessen daler raskt når det tar lang tid å vente på menyer e.l. for å få gjort det man vil. Nå er sikkert simulasjon av byene ganske bra - men jeg savner gode gamle Sim City... Nå er det jo direkte hesblesende å lage en vakker by. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nå er spillet lansert på Steam, men det koster kr 308 derfra. Norske butikker selger spillet for kr 245 og oppover. Expert tar vel kaka - for øyeblikket selges spillet for 211011 kroner... heftig: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=199085&utm_source=Teknofil&utm_medium=Priss%C3%B8k&utm_content=faste&utm_campaign=Teknofil&cookie_test=true Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hehe, spennende prispolitikk! Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ser fett ut! Husker gamle sim city, er dette likt? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Dette er ganske annerledes spør du meg. Joda, du bygger veier, soner opp hvor hus, fabrikker og diverse skal være. Mulig jeg er partisk fordi jeg har hatt dårlige opplevelser med CitiesXL og CitiesXL 2011. Om ytelsen ikke er forbedret i 2012 er dette en no go for min del. En annen ting som plagde meg var at i de to første måtte man være betalende mmo-ish kunde for å få låst opp alle mulighetene med spillet, som f.eks. jernbane, buss-terminaler osv. Smakløst! Spent på å høre hva brukere sier om 2012. Men fin sak da, leste nettop på CitiesXL-forumet at man kan installere CitiesXL 2011 retail i Steam. Trykk Add a game, skriv inn serialen, og installer Steam-versjon. Ser nå at det også legger inn rabatten til 2012. Jeg går vel i fella igjen om noen måneder.. Endret 20. oktober 2011 av OlaHaldor Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 For de som sitter på gjerdet kan denne være noe å se på. Han fikk meg faktisk lyst til å gi Cities XL en ny sjanse. Maken til entusiasme og glede for den minste ting. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Cities XL 2012 er verdens beste "bygg-et-by" spill etter min mening. Dog er det nok mange som kanskje blir skuffet muligens: - Forskjellen mellom 2011 og 2012 er der kanskje, men alikevel føles 2012 egentlig bare ut som en stor expansion pack til 2011 versjonen(noe som egentlig er delvis sant også, da sikkert 90% er det samme) - Ytelsen faller drastisk når byene blir store, selv på en kraftig PC. Endret 22. oktober 2011 av MrLG Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ser dessverre dårlig ut: http://www.ausgamers.com/games/cities-xl-2012/review/ Avventer ihvertfall kjøp inntil noen flere tester foreligger... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det noen som har spilt dette noe mer i det siste? Hvordan er første-, andre- og tredjeinntrykket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå