Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant jeg ikke hadde hatt en veldig tro på konseptet ville jeg utelukkende gjort det på fastpris/timespris, uten krav til noe av fortjenesten. For meg som utvikler handler det om å lage et produkt av idéen, en jobb som har en viss pris. For deg som opphavsmann handler det om å gjøre de nødvendige investeringene i utvikling og markedsføring for å kunne høste fortjenesten fra salget.

Endret av Freeload
Lenke til kommentar

Så sant jeg ikke hadde hatt en veldig tro på konseptet ville jeg utelukkende gjort det på fastpris/timespris, uten krav til noe av fortjenesten. For meg som utvikler handler det om å lage et produkt av idéen, en jobb som har en viss pris. For deg som opphavsmann handler det om å gjøre de nødvendige investeringene i utvikling og markedsføring for å kunne høste fortjenesten fra salget.

Ok. har du utviklet applikasjoner tidligere, evt hva har du tatt for det?

Lenke til kommentar

Er ikke mulig å si pris på slik uten å vite hva man skal utvikle først. Jeg har en timepris jeg bruker å selge meg ut for, men jeg kan ikke gi den timeprisen uten å vite forventet antall timer først, og da må du si noe om hva prosjektet handler om, og hvilken funksjonalitet som er ønsket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...