huf Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 har et problem med å få ls'a cdrom'en min og floppy'en min..de er skikkelig mounta og sånn, så jeg vet ikke helt hva det er..mistenker at det er noe gale med tilgangen. Her er ivertfall fstabben min, kanskje noen klarer å hjelpe meg ut i fra den? ps. har samme problemet i root også. pps. det er ikke et hardware problem etc/fstab /dev/hdc5 swap swap defaults 0 0 /dev/hdc1 / ext2 defaults 1 1 /dev/cdrom /mnt/cdrom iso9660 noauto,owner,ro 0 0 /dev/fd0 /mnt/floppy auto noauto,owner 0 0 devpts /dev/pts devpts gid=5,mode=620 0 0 proc /proc proc default 0 0 (den code greia fucket opp hele tabellen..håper dere karer å lese dere frem da..) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har også Slackware 9, /etc/fstab-en min ser helt lik ut som din. Jeg kan ls'e uten problemer. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har også Slackware 9, /etc/fstab-en min ser helt lik ut som din. Jeg kan ls'e uten problemer. hmm det var da rart :-? ...håper noen har en forklaring/løsning på det da.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 prøvd med user-flagg også? Kanskje det hjelper. Bare en tanke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå