Cuneax Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Da kan denne musa være noe for deg. Har du store hender? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 "Har du store hender?" Ja "Da kan denne musa være noe for deg" Nei. For en stygg mus. Den ser faktisk ubehagelig ut å bruke. Fingertip og Xai FTW Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 "Har du store hender? Da kan denne musa være noe for deg." Jeg ser for meg dette som overskrift på en kontaktannonse 7 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Denne kan brukes til å dra damer på LAN-parties. Store hender = stor pikk. Hilsen Tinyhands Endret 20. oktober 2011 av ryback 3 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 "Har du store hender? Da kan denne musa være noe for deg." Jeg ser for meg dette som overskrift på en kontaktannonse Jupp, "That's what she said" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Denne kan brukes til å dra damer på LAN-parties. Store hender = stor pikk. Hilsen Tinyhands Tror ikke hendene ser så store ut ved siden av dette produktet akkurat.... AtW Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg håpet som en unge på en faktisk brukbar mus......... (harrharrharr) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det bør bli større utvalg av store nok muser. Dagens utvalg ser ut til å være myntet på tenåringer. Det er vel og bra for dem, men voksne arbeidskarer bør også kunne finne noe som passer. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det bør bli større utvalg av store nok muser. Dagens utvalg ser ut til å være myntet på tenåringer. Det er vel og bra for dem, men voksne arbeidskarer bør også kunne finne noe som passer. Så lenge man i denne tråden fortsatt går ut ifra at "mus" er ment som en eufemisme for "vagina", da kan de mest seriøse postene bli litt småkomiske... 6 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Skulle ønske det var mulig og få logitech g700 i større versjon . Den musa har vært god og bruke. Men jeg føler ikke at den er stor nok. Etter som jeg har arvet fatterns "tallerkenstore håndflater /m pølsefingre." Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kjøper forresten mus fra utlandet. Hakket større utvalg til en billigere penge. Mwahahaaaa..... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvorfor ikke en mellomting??? Denne kan jeg jo styre med albuene. Jeg har større hender enn "vanlig" så vanlige mus blir gjerne altfor små. Spillmus blir for klumpete, så denne hadde vært fin hvis den var 10-20% mindre. Og det med hender og størrelse ellers stemmer ikke alltid Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg forstod ikke helt den epletelefonsammenligningen. Tenker ikke journalister på annet enn epletelefoner? Forøvrig er bredden en tredjedel så bred som hypotenusen på en ipad og lengden er den samme som bredden på et elektrolux kjøleskap dividert med π minus to centimeter. Endret 20. oktober 2011 av helsekost Lenke til kommentar
stavros Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Denne har eksistert i minst et år btw http://teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product.html&artnr=490699 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Allerede på preorder. Det kan være dette er enda et ledd i de småliges kampanje for å holde oss nede, det skal vi klare å heve oss greit over selv om dette kanskje er et leketøy. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hvorfor ikke en mellomting??? Denne kan jeg jo styre med albuene. Jeg har større hender enn "vanlig" så vanlige mus blir gjerne altfor små. Spillmus blir for klumpete, så denne hadde vært fin hvis den var 10-20% mindre. Og det med hender og størrelse ellers stemmer ikke alltid Microsoft Intellimouse Jeg forstod ikke helt den epletelefonsammenligningen. Tenker ikke journalister på annet enn epletelefoner? Forøvrig er bredden en tredjedel så bred som hypotenusen på en ipad og lengden er den samme som bredden på et elektrolux kjøleskap dividert med π minus to centimeter. :!: Endret 20. oktober 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Perril Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) teknikmagasinet har solgt giga mus lenge... ikke akk nytt for meg.. http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=490699&title=Optisk%20mus%20marsvinsize& Mål 180x11x60 mm. Endret 20. oktober 2011 av Perril Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Lignende har vært tilgjengelig lenge. http://teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product.html&artnr=490699 For en idiotisk artikkel. Hardware.no, spar meg for slike artikler. De hører hjemme på Teknofil.no; data-tabloid-nyhetenes hjemsted. Endret 20. oktober 2011 av LemonNinja Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Bare jeg her som har store hender og liker små mus? Med fingrene spredt tilsvarer avstanden mellom tommeltupp og lillefingertupp diagonalen til IKEA-servietter. Og likevel er jeg storfornøyd med en Logitech VX Nano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå