mobilen.no Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Verdens tynneste Android-mobil er også en av de lekreste. Sniktitt: Motorola Droid Razr Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Lekreste? Dette må være den styggeste telefonen som er kommet på lenge, spesielt den klumpen bakpå der kameraet er.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har spådd dette en god stund allerede... Om noen år har vi ikke bærbare PCer lenger (ihvertfall ikke i jobb sammenheng). Da har vi en mobiltelefon vi setter i docking når vi kommer på jobb, med skjerm/mus/tastatur av vanlig type, og gjør jobben vår på denne. Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har SGSII, og jeg synes at den er nesten for tynn. Jeg hadde heller valgt en SGSII som hadde vært litt tykkere med større batteri! 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Lekreste? Dette må være den styggeste telefonen som er kommet på lenge, spesielt den klumpen bakpå der kameraet er.. Jeg synes det var en av de penere. Men estetikk vil jo alltid være gjenstand for diskusjon, siden det er og blir subjektivt. Kanskje burde journalister begrense seg til å beskrive byggekvalitet, materialevalg og kvalitetsfølelse, og la leserne selv vurdere estetikken på bakgrunn av bilder. Det blir uansett spennende å se hva prisen blir Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har SGSII, og jeg synes at den er nesten for tynn. Jeg hadde heller valgt en SGSII som hadde vært litt tykkere med større batteri! Null problem det: http://www.teknofil.no/artikler/naa_kan_du_faa_et_bedre_batteri_til_din_samsung_galaxy_s2/102377 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sideb de ikke har skjønt p¨å hw.no at vi ikke tåler å bli fot vist til ny tab, så er dette skummelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg